Společnost


Ticket 365 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:185
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57715Vrácení vstupného za zrušené představení Světáci v Třebíči

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 minut 41 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2022, před 3 lety

Jana Novotná

Znění stížnosti

Požaduji vrácení peněz za nákup vstupenek na představení Světáci, které se mělo konat v Třebíči původně 24.10.2020, následně 12.03.2021 a poslední přesunutý termín byl stanoven na 20.05.2022. Nyní jsem zjistila, že představení se neuskuteční z důvodu zkrachování pořádající společnosti. O této skutečnosti mě nikdo neinformoval, věc jsem zjistila z vlastní iniciativy, kdy jsem si volala na Hotel Atom.
Jak mám postupovat abych získala zpět peníze za 5 zakoupených vstupenek?
S pozdravem
Novotná Jana


Produkt

Akce se nekoná z důvodu překážky na straně pořadatele. O této skutečnosti nás nikdo neinformoval.


Požadované řešení

Vrácení celkové částky 2.100 Kč zpět na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2022 08:22, před 3 lety

Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.

Podle informací zveřejněných v insolvenčním rejstříku (https://1url.cz/vKm5m) bylo dne 16. 3. 2022 rozhodnuto o úpadku společnosti Ticket 365 s.r.o. Spotřebitel měl tedy přihlásit svou pohledávku vůči společnosti (nárok na vrácení ceny vstupenek) do insolvenčního řízení. Měl tak učinit do 2 měsíců ode dne zveřejnění usnesení soudu o úpadku společnosti v insolvenčním rejstříku (tj. nejpozději do 16. 5. 2022).

K přihláškám, které budou podány po uplynutí výše uvedené lhůty, insolvenční soud nepřihlíží a takto uplatněné pohledávky nebudou v insolvenčním řízení uspokojeny. Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.

Pokud byl portál Ticket 365 s.r.o. pouze zprostředkovatelem prodeje, odpovídá pouze za vydání platné vstupenky. O vrácení peněz by tak bylo vhodnější kontaktovat přímo pořadatele kulturní akce.

Vzhledem k tomu, že veškeré nároky vůči společnosti lze nyní uplatňovat pouze v insolvenčním řízení, bude tato stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.