Počet nahlášených stížností: | 68 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den. Předem se omlouvám ale nestěžuji si .Zakoupila jsem si u vás ...
Extrémně pohodlnou podprsenku 2 kusy... Moc se mi líbila ale jsou mi malé košíčky proto vás prosím o výměnu a nebo vrácení peněz.
1969-911-16624 Comforto-100( 44) 2 kusy celková cena byla 646,-kč
Prosím vyměnit za větší nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Spotřebitelka se může na výměně zboží za jinou velikost s prodávajícím pokud možno prokazatelně dohodnout, pak je vhodné si sjednat i podmínky takové výměny.
Pokud byla smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Adresa podnikatele je Kunaverjeva Ulica 9, Ljubljana, 1000; Slovinsko.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.