Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Byli jsme v obchodě Sinsay v Obchodním centru Želetická 2277 v Litoměřicích nakoupili oblečení a u mikiny jsme si která měla stát 359kc stala 419 byla prelepena cedulka prodavačky arogantní neochotný, že nemáme nárok na vrácení peněz ani vrácení zbozi jenom na dárkovou poukázku.
Dámská mikina6270J-MLC-L
Prosím buď vrátit celou částku nebo rozdíl v ceně děkuji za kladné vyrizeni
|
Tweet |
Prodávající je dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele povinen informovat o ceně (mimo jiné) zřetelně. Jestliže se cena udávaná na zboží a cena namarkovaná liší, jedná se o pochybení prodávajícího, který je povinen prodat za cenu udávanou (není-li to zjevně nepřiměřené).
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.