Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zboží je nepřiměřěně předražené o poštovné a balné skoro v hodnotě dodávaného zboží / 199,- + 149,- /.Jsem důchodkyně a dodávané zboží nemám zájem.Již jednou jsem poslala odstoupení od smlouvy , ale email nebyl doručen.
Neupotřebím tak velké množství a nemám dostatek finančních prostředků.
Okamžité ukončení dodávek dalšího zboží.
|
Tweet |
Z důvodu zachování lepšího důkazního postavení doporučujeme spotřebiteli, aby smlouvu ukončil písemně. Výpověď doporučujeme zaslat doporučeně na českou adresu, nejlépe i s dodejkou (Westerfield Int. AG PO Box 18, 120 00 Praha 2). U e-mailu by se mohlo stát, pokud na něj subjekt nereagoval, že by spotřebitel nebyl schopný prokázat jeho doručení. Spotřebiteli také doporučujeme, aby si poté uschoval kopii výpovědi. Současně s ukončením smlouvy lze odejmout souhlas se zpracováním osobních údajů.
Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naší poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.