Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5774Odstoupení od opakované dodávky holítek Mystigue Regular

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2015, před 10 lety

Hana Vraná

Znění stížnosti

Zboží je nepřiměřěně předražené o poštovné a balné skoro v hodnotě dodávaného zboží / 199,- + 149,- /.Jsem důchodkyně a dodávané zboží nemám zájem.Již jednou jsem poslala odstoupení od smlouvy , ale email nebyl doručen.


Produkt

Neupotřebím tak velké množství a nemám dostatek finančních prostředků.


Požadované řešení

Okamžité ukončení dodávek dalšího zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2015 09:36, před 10 lety

Z důvodu zachování lepšího důkazního postavení doporučujeme spotřebiteli, aby smlouvu ukončil písemně. Výpověď doporučujeme zaslat doporučeně na českou adresu, nejlépe i s dodejkou (Westerfield Int. AG PO Box 18, 120 00 Praha 2). U e-mailu by se mohlo stát, pokud na něj subjekt nereagoval, že by spotřebitel nebyl schopný prokázat jeho doručení. Spotřebiteli také doporučujeme, aby si poté uschoval kopii výpovědi. Současně s ukončením smlouvy lze odejmout souhlas se zpracováním osobních údajů.

Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naší poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.