Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#57740Zboží nedodané (nevrácené) do e-shopu - promeškání 14 denní lhůty na vrácení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2022, před 3 lety

Pavel Podrabský

Znění stížnosti

Dobrý den

Dne 27.4.2022 jsem odesílal zásilku č. *** na adresu příjemce - služba MeziNámi.
Jednalo se o zboží, které jsme v rámci 14 denní lhůty vraceli do e-shopu.
E-shop uvádí ve svých podmínkách, že je nutné doručit na adresu e-shopu.

Adresa byla zadána ***

Následně jsem zjistil, že zásilka nebyla doručena na adresu e-shopu, ale byla uložena řidičem na výdejní místo.

Z komunikace s operátorem firmy Zásilkovna vyplynulo, že řidič nekontaktoval obchod a uložil zásilku přímo na výdejní místo.

Díky tomu nebyla zásilka doručena do e-shopu ve 14 denní zákonné lhůtě a e-shop nám nyní již peníze za vrácené (vlastně díky Zásilkovně nevrácené) zboží nevyplatí.

Cena zboží byla 1274,. Kč
Zaplatili jsme za službu Mezi námi 115,- Kč

Reklamuji tímto služby Vaší společnosti a žádám o vyplacení zpět částky 115 Kč za nevykonanou službu MeziNámi.
Zároveň žádám o náhradu škody ve výši 1274,- Kč, která mi vznikla postupem společnosti Zásilkovna, nedoručením zboží do e-shopu a tím uplynutím 14 denní lhůty pro vrácení zboží.

Zásilkovna uznala reklamaci 115 kč. Cenu zboží mi nahradit nechtějí. Zboží mi bylo vráceno domů. Ale na co mi bude doma zboží, které jsem chtěl vrátit do e-shopu, ale díky Zásilkovně tam nedorazilo.

Na Zásilkovně řešeno jako Reklamace *** zásilky ***


Produkt

Nedoručení zboží na adresu


Požadované řešení

Náhrada ceny zboží - 1274,- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2022 12:00, před 3 lety

K odstoupení od smlouvy:
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

Uplatnění nároku však nutně neznamená doručení zboží zpět. Stačí projevit vůli odstoupit a poté teprve zboží vrátit (v přiměřené době). Doporučujeme tedy spotřebitelům, aby v případě odstoupení od smlouvy ve 14denní zákonné lhůtě kontaktovali prodávajícího např. e-mailem o vůli od smlouvy odstoupit, aby předešli podobným problémům.

Jestliže tak spotřebitel neučinil, nemusí prodávající odstoupení respektovat, neboť nebylo učiněno ve lhůtě. Pokud však o vůli spotřebitele věděl (nebo vědět měl) musí odstoupení od smlouvy přijmout a peníze spotřebiteli vrátit.


K reklamaci služby:
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Samotnou reklamaci služby podnikatel uznal, sporým bodem tak bude nejspíše pouze náhrada škody.

Při případné náhradě škody se bude přihlížet i k tomu, zda podnikatel o dané skutečnosti (nutnost doručení ve lhůtě) věděl a mohl tak předpokládat vznik škody. Jestliže s touto skutečností seznámen nebyl (a nemohl ji předpokládat), může se povinnosti náhrady škody pro pozdní doručení zprostit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2022 18:01, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.