Počet nahlášených stížností: | 130 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 6 |
Zamluvili jsme a zaplatili místo v letadle. Při zpátečním letu nám nebylo poskytnuto zaplacené místo. Na letišti nás zdrželi 30min.a nic nevyřešili. V letadle nam na náš dotaz odpověděli, že nemůžou nic dělat a že to máme řešit s cestovkou.
Vrátit peníze.
|
Tweet |
Jestliže služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě (nebo vůbec), může spotřebitel uplatnit reklamaci. Vzhledem k tomu, že let již proběhl, nebude možné zařídit poskytnutí služby bez vad. Vhodným nárokem by však mohla být přiměřená sleva (odečtení ceny místenek), či například slevový kupon do budoucna (ale to je možné jen za podmínky, že s tím bude spotřebitel souhlasit).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.