Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57741Místenky v letadle

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2022, před 3 lety

Iveta Rysová

Znění stížnosti

Zamluvili jsme a zaplatili místo v letadle. Při zpátečním letu nám nebylo poskytnuto zaplacené místo. Na letišti nás zdrželi 30min.a nic nevyřešili. V letadle nam na náš dotaz odpověděli, že nemůžou nic dělat a že to máme řešit s cestovkou.


Požadované řešení

Vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2022 15:18, před 3 lety

Jestliže služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě (nebo vůbec), může spotřebitel uplatnit reklamaci. Vzhledem k tomu, že let již proběhl, nebude možné zařídit poskytnutí služby bez vad. Vhodným nárokem by však mohla být přiměřená sleva (odečtení ceny místenek), či například slevový kupon do budoucna (ale to je možné jen za podmínky, že s tím bude spotřebitel souhlasit).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2022 18:05, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.