Počet nahlášených stížností: | 48 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
netuším jak postupovat, poté co jsem obdržel tyto nejasné informace..
Vaši cestu ovlivní změna harmonogramu, takže jí prosím věnujte pozornost.
Dopravce provedl změnu, která ovlivnila váš itinerář.
Nejprve mi ani nenabídli vrácení peněz, teď prý zkusí dostat co nejvíce peněz zpět (???), 3 měsíce na vrácení peněz a ještě ne všech?
Musím si najít jiný let/lety nebo dokonce den. Nechci doplácet např. nejméně 2500 Kč za to, že si dopravce změní let a já přijmu nějaký jiný.
Děkuji za pomoc.
Tomáš
letenka Milán - Alicante
Vrácení všech peněz za odlet z Prahy do Milána a také z Milána do Alicante.
|
Tweet |
V uvedeném případě by se mělo jednat o podstatnou změnu okolností. V takovém případě by spotřebitel měl mít možnost získat své peníze zpět, neboť službu (let) pravděpodobně nebude moci využít.
Službu by mělo být možné reklamovat i u zprostředkovatele (tedy Kiwi.com s.r.o.), jestliže tak uvádí. Zprostředkovatel poté bude komunikovat se samotnou leteckou společností.
Vzhledem k tomu, že společnost Kiwi.com s.r.o. ve vztazích zpravidla vystupuje jako zprostředkovatel, může se spotřebitel obrátit v případě potřeby i přímo na leteckou společnost, která let zrušila a domáhat se svého práva (resp. peněz) sám.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.