Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#57748Zamítnutí reklamace sedací soupravy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.05.2022, před 3 lety

Pavla Sauri

Znění stížnosti

Dobrý den,
po dvou dnech od nahlášení nám byla zamítnuta reklamace prosezení sedací soupravy s tím, že se jedná o běžnou vlastnost výrobku.
Problém ale není v prosezení molitanu, nebo v natahování potahové látky jak uvádí prodejce ale v průhybu celé konstrukce ložné plochy sedačky. V tomto místě má sedací souprava úložný prostor a zespodu zvedací části se nenachází žádná výztuha, deska, či jakákoliv zábrana aby se péra sedací části nemohla prohýbat pod váhou člověka. Problém nastal víceméně brzo po instalaci sedací soupravy nicméně nyní po cca 3/4 roce je téměř nemožné tuto část sedací soupravy užívat, neboť při posezu nebo lehnutí na část lenošky se propadnete do dolíku vytvořeného v konstrukci sedačky. Ostatní místa kde se nenachází úložný prostor pod sezením se tento problém neprojevuje. Zespodu při zvednutí zvedací části je cítit péra matrací pod krycí látkou. Prosíme o radu jak dál postupovat. Na zamítnutí jsme reagovali negativně se žádostí o návštěvu technika, ale myslíme si, že bude prodejce na zamítnutí trvat.


Produkt

sedací souprava Palermo, účkové řešení s úložným a rozkládacím prostorem, Sconto nábytek, nákup červenec 2021


Požadované řešení

oprava zboží, případná výměna vadného dílu s jiným konstrukčním řešením, případné vrácení zboží či zakoupení jiného podobného výrobku ve stejné nebo vyšší hodnotě


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2022 12:17, před 3 lety

Zakoupí-li spotřebitel sedací soupravu a v zákonné 24 měsíční době se na ní objeví vada, jejíž vznik spotřebitel sám nezavinil, může ji reklamovat. Spotřebitel nemůže uplatnit práva z vad, které sám způsobil (mechanické poškození). Prodávající neodpovídá ani za běžné opotřebení věci. Je tedy nutné pro případ zamítnuté reklamace, aby se znalec v posudku vyjádřil k existenci a povaze vady a prokázal, že sedačka má vadu například z důvodu nekvalitního použitého materiálu či vadného zpracování.

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyřízením reklamace a od zakoupení a převzetí zboží uplynulo více než 6 měsíců, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.6.2022 15:23, před 3 lety

Dobrý den,

se zákaznicí již bylo vyřešeno, byl k ní vyslán servisní technik, který prověřil stav výrobku a vysvětlil jeho konstrukční zpracování.

S pozdravem,
J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.6.2022 15:23, před 3 lety

Dobrý den,

se zákaznicí již bylo vyřešeno, byl k ní vyslán servisní technik, který prověřil stav výrobku a vysvětlil jeho konstrukční zpracování.

S pozdravem,
J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2022 08:15, před 3 lety

Děkujeme společnosti za součinnost. Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost se ke stanovisku společnosti vyjádřit, popřípadě stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.6.2022 08:54, před 3 lety


Pavla Sauri

Dobry den,
Spolecnost vyslala technika, ten dorazil a posoudil stav. Bohuzel se jedna o konstrukcni vlastnost lenosky. Mrzi as ze jsme si nemohli sedacku vyzkouset a nakoupili pres internet. Dekujeme za stiznosti.cz protoze diky vam jsem mela pocit ze se prodejce vice snazi a i kdyz byla reklamace zamitnuta tak alespon na zaklade skutecnosti a jednani bylo nakonec slusne.
Preji pekny den vsem, Sauri

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.7.2022 09:41, před 3 lety

Dobrý den,
domnívám se, že už není naše vyjádření nutné (viz informace zákaznice) a prosím dtest o uzavření případu.

Díky,

J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2022 10:05, před 3 lety

Na základě vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.