Společnost


fashionstar.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5775Nevrácení peněz za vrácení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 20 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2015, před 10 lety

Renata Duffková

Znění stížnosti

Od svého syna jsem dostala k Vánocům dárek, který koupil u firmy Fashionstar.cz, s.r.o. Dne 27.12.2014 ve lhůtě 14 dnů od doručení bylo zboží společně s vratkou doručeno zpět na adresu dané firmy. Firma potvrdila přijetí zboží zpět a slíbila navrácení peněz v nejkratším možném termínu. Dodnes však peníze nepřišly, firma nereaguje na maily, telefon rovněž neberou. Také doporučený dopis, který jim syn poslal 24.1.2015 a ve kterém žádal o navrácení peněz, je zatím bez jakékoliv odezvy.


Produkt

dámský cardigan Fuga


Požadované řešení

Požaduji navrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2015 16:22, před 10 lety

Od smlouvy uzavřené přes internet může spotřebitel odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Zákon poté prodávajícímu stanoví v ustanovení § 1832 občanského zákoníku povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat navíc i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb.

Pokud by společnost peníze nevrátila, je možné podat u příslušného soudu návrh na vydání platebního rozkazu, na základě kterého soud rozhodne dle zaslaných podkladů bez nařízení jednání. Aby byly spotřebiteli přiznány náklady soudního řízení, je nutné v souladu s § 142a občanského řádu zaslat společnosti ve lhůtě nejméně 7 dnů před podáním návrhu výzvu k plnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2015 13:41, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.