Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#57752Diskriminácia klienta a vyžadovanie intermných dokladov podnikateľského subjektu, ktoré sú predmetom obchodného tajomstva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.05.2022, před 3 lety

Patrícia Kubusová

Znění stížnosti

Denisa Halátková požaduje od nášho nájomcu neoprávnene dokaldy, ktoré si nemá prečo vyžiadavať.
Ako prenajímateľ nebytových priestorov sme 18.5.2022 poskytli riadne potvrdenie, že nájomca je u nás v nájme - čo zrejme slečne nepostačuje.

Administratívne zaťažuje zákazníka a jeho obchodných partnerov predkladaním nezmyselných dokumentov.

Z akého dôvodu Vás ako ALZA.CZ zaujíma znenie nájomnej zmluvy ??


Zrejme potrebujete ďalšie šetrenie Slovenskou obchodnou inšpekciou.

P. Kubusová, správa


Požadované řešení

Neotravujte


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2022 12:22, před 3 lety

Ze znění stížnosti se domníváme, že subjektem stížnosti bude společnost Alza.cz a.s. Z tohoto důvodu jsme subjekt změnili.

Z popisu stížnosti není jasný skutkový stav stížnosti, z tohoto důvodu přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitele, aby mohl stížnost upřesnit.

Zároveň upozorňujeme, že služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli. Spotřebitelem je dle § 419 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. V tomto případě se dle popisu může jednat o stížnost od podnikatele. Taková stížnost by poté na portálu VašeStížnosti.cz nemohla být zveřejněna. Tímto zároveň žádáme stěžovatele, aby upřesnil, o jaký vztah se jedná (B2C, tedy spotřebitel - podnikatel X B2B, tedy vztah dvou podnikatelů).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.7.2022 09:36, před 3 lety

Dobrý den,

děkuji za Váš příspěvek.

Bohužel v textu Vaší zprávy neeviduji žádný referenční údaj, podle kterého bych si mohla daný případ dohledat. Mohla bych Vás v této souvislosti požádat o upřesnění čísla objednávky, faktury nebo Váš e-mail? Následně pro Vás celou situaci blíže prověřím a budu Vás kontaktovat s informacemi ohledně dalšího postupu.

Předem děkuji za případnou spolupráci a přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2022 11:05, před 2 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.