Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Denisa Halátková požaduje od nášho nájomcu neoprávnene dokaldy, ktoré si nemá prečo vyžiadavať.
Ako prenajímateľ nebytových priestorov sme 18.5.2022 poskytli riadne potvrdenie, že nájomca je u nás v nájme - čo zrejme slečne nepostačuje.
Administratívne zaťažuje zákazníka a jeho obchodných partnerov predkladaním nezmyselných dokumentov.
Z akého dôvodu Vás ako ALZA.CZ zaujíma znenie nájomnej zmluvy ??
Zrejme potrebujete ďalšie šetrenie Slovenskou obchodnou inšpekciou.
P. Kubusová, správa
Neotravujte
|
Tweet |
Ze znění stížnosti se domníváme, že subjektem stížnosti bude společnost Alza.cz a.s. Z tohoto důvodu jsme subjekt změnili.
Z popisu stížnosti není jasný skutkový stav stížnosti, z tohoto důvodu přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitele, aby mohl stížnost upřesnit.
Zároveň upozorňujeme, že služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli. Spotřebitelem je dle § 419 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. V tomto případě se dle popisu může jednat o stížnost od podnikatele. Taková stížnost by poté na portálu VašeStížnosti.cz nemohla být zveřejněna. Tímto zároveň žádáme stěžovatele, aby upřesnil, o jaký vztah se jedná (B2C, tedy spotřebitel - podnikatel X B2B, tedy vztah dvou podnikatelů).
Dobrý den,
děkuji za Váš příspěvek.
Bohužel v textu Vaší zprávy neeviduji žádný referenční údaj, podle kterého bych si mohla daný případ dohledat. Mohla bych Vás v této souvislosti požádat o upřesnění čísla objednávky, faktury nebo Váš e-mail? Následně pro Vás celou situaci blíže prověřím a budu Vás kontaktovat s informacemi ohledně dalšího postupu.
Předem děkuji za případnou spolupráci a přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.