Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Zadala jsem objednávku 14. května s očekáváním, že bude doručena před datem mé cesty (20.05.)
17. května mi přišla zpráva, že zboží mi doručí, ale dnes je 19. května zboží nedorazilo. Prošla jsem všech výdejny Zásilkovny v areálu pro prověření, zda nemám zboží připraveno k vyzvednutí ale potvrdili, že zásilka je stále na cestě (?!)
Ždáná zpráva, nikdo nic nepokusil dovolat příjemci. Celý den jsem na dané adrese a nikdo se mi neozval. Za dopravu si účtujete, ale pracujete jak pro laskavost!
Zavolejte mně a se domluvíme na další kroky.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.