Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#57753Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.05.2022, před 3 lety

Helena Do

Znění stížnosti

Zadala jsem objednávku 14. května s očekáváním, že bude doručena před datem mé cesty (20.05.)
17. května mi přišla zpráva, že zboží mi doručí, ale dnes je 19. května zboží nedorazilo. Prošla jsem všech výdejny Zásilkovny v areálu pro prověření, zda nemám zboží připraveno k vyzvednutí ale potvrdili, že zásilka je stále na cestě (?!)

Ždáná zpráva, nikdo nic nepokusil dovolat příjemci. Celý den jsem na dané adrese a nikdo se mi neozval. Za dopravu si účtujete, ale pracujete jak pro laskavost!


Požadované řešení

Zavolejte mně a se domluvíme na další kroky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2022 12:21, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2022 18:14, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.