Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dcera začala dostávat bez předchozího souhlasu SMS zprávy, ve kterých bylo uvedeno, že cena zprávy je 99,-Kč za službu Clubmobee kterou si neobjednala.
Tyto zprávy začali chodit v uplynulých měsících březen, duben i květen z čísla 90302099.
Službu si neobjednala a proto požadujeme vrácení peněz. Jedná se o částky 2 x 396 (březen, duben),- a květnové 297,-
Z naší strany proběhla blokace čísel na mobilním telefonu i u operátora.
Věříme, že bude reklamace úspěšně vyřešena.
Neobjednaná služba
Vrácení peněz tedy částka 1089,-
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Nizozemsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost Mobeetech BV se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Společnost žádá spotřebitele, aby se jí ozvali na e-mail mobeetech.cz@silverlines.info, kde, dle jejího vyjádření, společně se spotřebiteli vyřeší všechny stížnosti, zruší jim nechtěné služby, případně jim vrátí stržené peníze.