Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#57764Opakované vymáhání platby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.05.2022, před 3 lety

Pavla Danihelková

Znění stížnosti

Opakované vymáhání platby, přestože byla zaplacena kreditní kartou, opakované domáhání se čísla účtu k mé kreditní kartě, přestože jsem poslala fotokopii bankovního příkazu na jejich účet. Neskutečná arogance.


Požadované řešení

Již mne neobtěžovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2022 08:08, před 3 lety

Společnost je oprávněna účtovat si kupní cenu za zboží, které si spotřebitel prokazatelně objednal a které mu také bylo dodáno. Druhou platbu, která by neodpovídala žádnému protiplnění ze strany společnosti a která by neměla základ v předchozí objednávce spotřebitele, není oprávněna společnost vymáhat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.5.2022 13:49, před 3 lety

Vážená paní Danihelková,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás ujistili, že Vámi uvedenou platbu jsme v systému dohledali a spárovali s příslušnou fakturou. Bohužel, lidskou chybou se Vaše úhrada nepřiřadila k pohledávce již dříve a naše pracovnice, aniž by si všimla, že jste platbu realizovala již při objednávce produktu po Vás opakovaně žádala platbu doložit. Za toto pochybení se hluboce omlouváme. Rádi bychom Vás tedy ujistili, že u Vaší osoby neevidujeme žádnou pohledávku k úhradě.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2022 13:18, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.6.2022 16:28, před 3 lety


Pavla Danihelková

Dobrý den,
věc je vyřešena, Naturamed mou platbu dohledal, chybu způsobila jejich pracovnice.
S pozdravem
Pavla Danihelková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2022 18:23, před 2 lety

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.