Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Opakované vymáhání platby, přestože byla zaplacena kreditní kartou, opakované domáhání se čísla účtu k mé kreditní kartě, přestože jsem poslala fotokopii bankovního příkazu na jejich účet. Neskutečná arogance.
Již mne neobtěžovat.
|
Tweet |
Společnost je oprávněna účtovat si kupní cenu za zboží, které si spotřebitel prokazatelně objednal a které mu také bylo dodáno. Druhou platbu, která by neodpovídala žádnému protiplnění ze strany společnosti a která by neměla základ v předchozí objednávce spotřebitele, není oprávněna společnost vymáhat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Danihelková,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás ujistili, že Vámi uvedenou platbu jsme v systému dohledali a spárovali s příslušnou fakturou. Bohužel, lidskou chybou se Vaše úhrada nepřiřadila k pohledávce již dříve a naše pracovnice, aniž by si všimla, že jste platbu realizovala již při objednávce produktu po Vás opakovaně žádala platbu doložit. Za toto pochybení se hluboce omlouváme. Rádi bychom Vás tedy ujistili, že u Vaší osoby neevidujeme žádnou pohledávku k úhradě.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
věc je vyřešena, Naturamed mou platbu dohledal, chybu způsobila jejich pracovnice.
S pozdravem
Pavla Danihelková
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.