Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobrý den,
v listopadu loňského roku jsem si na www.tattoo-store objednala lokálné anestetikum ve spreji, dle informací, měl být tento produkt skladem. po zaplacení mi přišla faktura a potvrzení. začátkem prasince přišla zásilka z ciziny, musela jsem uhradit clo a DPH, kupující mi v mailu přislíbil tyto náklady uhradit. po zaslání potvrzení o platbě však přestal komunikovat. Byla jsem osobně i v České Lípě, na uvedených adresách se nezdržuje, na maily nereaguje, telefon nedostupný. prosím o radu, jak dále postupovat. sice se jedná "pouze" o 486,- Kč, ale na diskuzích problémy s tímto subjektem řeší spousta lidí.
děkuji za informace
s pozdravem
Hana Němcová
anestetikum ve spreji
ráda bych obdržela peníze za výše-náklady, i z toho důvodu, že mi prodávající v mailu přislíbil, že vše uhradí
|
Tweet |
Směřuje-li jednání stran k uzavření smlouvy, musí podnikatel spotřebiteli sdělit v dostatečném předstihu před samotným uzavřením smlouvy cenu zboží nebo služby, případně způsob jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků.
Pokud podnikatel spotřebiteli nesdělil údaje o dalších daních a poplatcích, není spotřebitel povinen tyto daně, poplatky nebo náklady podnikateli hradit. Z toho tedy pravděpodobně vyplývá příslib podnikatele tyto náklady spotřebiteli vrátit.
Dobrý den,
Vaše emaily byly zaslány do špatné emailové schránky info@tattoo-store.cz, která je určena pouze pro přijetí potvrzení o objednávce. Veškeré dotazy zasílejte pouze na emaily uvedené v sekci "KONTAKTY", kde naleznete tři emailové schránky kam dotazy či reklamace zasílat. Vaše platba za celní poplatky Vám byla proplacena dne 10.3. V tuto chvíli již máte platbu na účtu.
S přáním pěkného dne
Lubomír Černý
TATTOOSTORE
dobrý den,
zajímavé je, že jste mi psal i Vy na mail a já Vám na něj odepisovala, psala jsem také na chat, který máte na stránkách a pokud by tak byly maily špatně zaslány, posílala jsem i doporučený dopis, také bez reakce a uvedené tel. číslo nikdo nezvedal. Peníze přišly, nechápu tedy, proč až po urgenci z DTestu, kterému tímto mnohokrát děkuji.
H. Němcová
Vzhledem k tomu, že požadovanému řešení bylo ze strany podnikatele vyhověno, stížnost uzavíráme s dosažením dohody.