Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
předem se omlouvám, ale nedá mi to. Chtěl bych si CELKOVĚ a velmi vehementně postěžovat na funkčnost a organizaci železniční dopravy na trase osobních vlaků ze směru Praha Hl. nádraží – Benešov a naopak.
S železnou pravidelností mají vaše vlaky až neuvěřitelně dlouhé zpoždění, někdy až 30 minut. Jezdím tuto trasu vašimi vlaky každý týden do práce a trpělivost už mi opravdu dochází.
Žádám vás proto o okamžité řešení této situace, která komplikuje a utrácí až nepochopitelné množství času mnoha lidem již po delší dobu.
Někteří pak stráví dojezdem za prací či do škol, která je z jejich bydliště 5 kilometrů vzdálená, klidně i 30 minut.
Snad se situace co nejdříve vyřeší.
S přáním hezkého dne,
Jan Farion
/
Jezdit pravidelně.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.