Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Dne 20.05.2022 jsem měla s mámou objednané TESCO v rozmezí mezi 13:00 a 14:00. Jednalo se Prahu 3 - Žižkov, ul. Prokopova, dodavatel nezavolal, aby se omluvil, že se opozdí. Nakonec dorazil až ve 14:35. Nepříjemný, sotva mi odpověděl na pozdrav, neřekl ani ň, neptal se, jestli chci s mámou náhrady, hned chtěl, abychom zaplatili. Když jsem mu řekla, že chceme náhrady vrátit, tak něco mrumlal, div nás za to nesfackoval a ve finále se ani nerozloučil. Nejsem si jistá, jestli to byl ten samý, co tu byl už 2x a byl protivný.
Potrestání dodavatele za neslušné chování.
|
Tweet |
Jestliže služba kvalitou neodpovídá objednávce, může ji spotřebitel reklamovat. Vhodným nárokem při uznané reklamaci by mohla být přiměřená sleva.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.