Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den prosím o pomoc 5.2.22 jsme si nechali naplánovat kuchyňskou linku 12.2.22 jsme zaplatili zálohu 20100kč na smlouvě cca.dodání 9týdnů od záměru a dojásnění smlouvy .22.2.22 bylo provedeno zaměření po té 12.3.byla schůzka a doplácena suma 1200kč a dojasneni spotřebičů podle slov paní prodavačky ,,polovina dubna budete mít linku doma" na smlouvě cca.5 tydnů.
28.4.22 jsme zasílali žádost o poskytnutí slevy ze strany prodejce bez vyjádření manžel navštívil prodejnu bohužel nebyl nikdo kdo by se vyjádřil tel.nezvedají prostě bez šance dozvědět se nějaké vysvětlení
Smlouva č.AEGOF7
Požadujeme slevu a hlavně vyřízení naší zakázky
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud je termín sjednaný orientačně, je prodávající povinen dodání zrealizovat v přiměřeném období kolem sjednaného termínu (ať už dříve před orientačně sjednaným termínem, anebo se zpožděním). Jestliže zboží prodávající v této přiměřené době nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu dodatečnou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Př.: Je-li sjednán orientační termín dodání "do pěti týdnů ode dne objednávky", je podle našeho názoru dodáno včas, je-li dodání zrealizováno do šesti týdnů ode dne uplatnění objednávky. Jakékoliv pozdější dodání podle našeho názoru již není včasné.
Není-li dodáno zboží včas (resp. ani v dodatečné lhůtě), má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.