Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Nejdrive vlak dojde do stanice a čistí se 50+ minut. Ještě pochopitelné, ale mít kůli tomu od první stanice zpoždení 60+ minut, no nevím. Po vstupu do vlaku prvních 30 minut nefunguje klimatizace, vlak je vařící a vonku peče. Nedostal jsem vodu a musel jsem si ji vzít sám, na co jsem byl upozorněn, že je jen jedna pro člověka. Já si bral svou první. Objednal jsem si občerstvení, odešli mi peníze a platba byla schválená až po půl hodine. Po až další půl hodině byla schválená i v aplikaci a po třetí půl hodině mi přišlo občerstvení, samozřejmě koláče zmrznuté, voda teplá, jídlo studené. Posledně jsem cestoval před třemi lety a pamatuju si, že si mne regiojet získal skvělou starostlivostí o zákazníka, rychlím občerstvením a vozíkem s nápojema zdarma. Ničeho jsem se na 6 hodinové stezce utrpením nedočkal, jen potu, horka, přeplněnosti, hluku a hladu.
regiojet vlak bratislava-praha
funkční aplikace na jídlo, zapnutí ventilace tak, aby to nebylo buď se vařím, nebo mrznu, ochotný personál edukovaný pracovat s jejich zařízeními
|
Tweet |
Není-li služba poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné, aby spotřebitel nejdříve uplatnil reklamaci přímo u dopravce (kontaktní informace je možné vyhledat na webové adrese https://www.regiojet.cz/servis/vase-podnety/index.html). Dále lze společnost kontaktovat například doporučeným dopisem na adresu STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet.
Nebude-li spotřebitel s reklamací úspěšný, má možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.