Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57787Katastrofa

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.05.2022, před 3 lety

Štefan Hollán

Znění stížnosti

Nejdrive vlak dojde do stanice a čistí se 50+ minut. Ještě pochopitelné, ale mít kůli tomu od první stanice zpoždení 60+ minut, no nevím. Po vstupu do vlaku prvních 30 minut nefunguje klimatizace, vlak je vařící a vonku peče. Nedostal jsem vodu a musel jsem si ji vzít sám, na co jsem byl upozorněn, že je jen jedna pro člověka. Já si bral svou první. Objednal jsem si občerstvení, odešli mi peníze a platba byla schválená až po půl hodine. Po až další půl hodině byla schválená i v aplikaci a po třetí půl hodině mi přišlo občerstvení, samozřejmě koláče zmrznuté, voda teplá, jídlo studené. Posledně jsem cestoval před třemi lety a pamatuju si, že si mne regiojet získal skvělou starostlivostí o zákazníka, rychlím občerstvením a vozíkem s nápojema zdarma. Ničeho jsem se na 6 hodinové stezce utrpením nedočkal, jen potu, horka, přeplněnosti, hluku a hladu.


Produkt

regiojet vlak bratislava-praha


Požadované řešení

funkční aplikace na jídlo, zapnutí ventilace tak, aby to nebylo buď se vařím, nebo mrznu, ochotný personál edukovaný pracovat s jejich zařízeními


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2022 11:18, před 3 lety

Není-li služba poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné, aby spotřebitel nejdříve uplatnil reklamaci přímo u dopravce (kontaktní informace je možné vyhledat na webové adrese https://www.regiojet.cz/servis/vase-podnety/index.html). Dále lze společnost kontaktovat například doporučeným dopisem na adresu STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet.

Nebude-li spotřebitel s reklamací úspěšný, má možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2022 10:47, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.