Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#57788Vydejni misto oteviraci doba do 20:00 v 19:20 zavreno !

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.05.2022, před 3 lety

Jan Řežábek

Znění stížnosti

Byl jsem si vyzvednout batoh ktery jsem mel na dovolenou na kterou letim zitra rano , v sms. Od zasilkovny oteviraci doba vydejniho mista 20:00 v 19:24 si prijdu pro zasilku , a zavreno , zhasnuto !
Ted si nemam kde sehnat batoh , kdyz letim zitra rano a zasilkovna na pohodu infolinku jen do 18:00 , tam se nepredrou ! V dnesni dobe v praze , ze si nekdo v patek zavre driv protoze je patek, to se jen tak nevidi !


Produkt

Batoh adidas


Požadované řešení

Chci kompenzaci !!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2022 14:54, před 3 lety

Nebyla-li služba poskytnuta ve sjednané kvalitě (nebo vůbec), je možné ji reklamovat. Vhodným nárokem uznané reklamace by mohla být přiměřená sleva, či jiná kompenzace jak požaduje spotřebitel.

Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Pokud by se v daném případě jednalo o pochybení zaměstnanců podnikatele, je nutné tuto stížnost směřovat přímo na jejich nadřízené, neboť pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností. Lze se setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2022 10:49, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.