Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Byl jsem si vyzvednout batoh ktery jsem mel na dovolenou na kterou letim zitra rano , v sms. Od zasilkovny oteviraci doba vydejniho mista 20:00 v 19:24 si prijdu pro zasilku , a zavreno , zhasnuto !
Ted si nemam kde sehnat batoh , kdyz letim zitra rano a zasilkovna na pohodu infolinku jen do 18:00 , tam se nepredrou ! V dnesni dobe v praze , ze si nekdo v patek zavre driv protoze je patek, to se jen tak nevidi !
Batoh adidas
Chci kompenzaci !!!
|
Tweet |
Nebyla-li služba poskytnuta ve sjednané kvalitě (nebo vůbec), je možné ji reklamovat. Vhodným nárokem uznané reklamace by mohla být přiměřená sleva, či jiná kompenzace jak požaduje spotřebitel.
Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Pokud by se v daném případě jednalo o pochybení zaměstnanců podnikatele, je nutné tuto stížnost směřovat přímo na jejich nadřízené, neboť pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností. Lze se setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.