Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Zdravím, dne 21.05.2022 příjezd do Velvar 9:54.
V návaznosti spojení z Prahy, rychlík měl zpoždění 8 minut.
Vlak v Kralupech nad Vltavou vyčkal na příjezd spoje z Prahy.
Po několikáté řidič autobusu nebyl schopný vyčkat na spoj z Kralup nad Vltavou do Velvar.
Uvědomuji si že čekají maximálně 10 minut.
Pan řidič si musí uvědomit že ne všichni jsou schopný ujít 5 km aby se dostali domů. Myslím si že není problém vyčkat 5 minut.
Každý platí sociální, zdravotní pojištění pro zajištění kvality života.
Rád bych připomenul, že to NENÍ PORPVE KDY V DANÉM ROZMEZÍ NEVYČKAL.
Autobus:595
Dodržování vymezené doby pro vyčkání opožděného spoje.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.