Společnost


nejlepsinakup.eu

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57792Nedodané zboží a neoprávněné strhávání každé 2 týdny 249 Kč za VIP členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2022, před 3 lety

Jan Skládal

Znění stížnosti

Po zakoupení 2x Mystery Boxu jsem uhradil 534 Kč(doprava zdarma) a čekal na balíček...po měsíci jsem zjistil, že nic nepřišlo, tak jsem se přihlásil na jejich stránky kde mám založený účet a kde jsou i krásné recenze, ale jsou to samé lži! Zjistil jsem, že mi nejen strhli 534 Kč, ale i každé 2 týdny mi strhávají 249 Kč za nějaké VIP členství. O tom jsme do té doby neslyšel, je to automatické.
Tak jsem se šel raději podívat na svůj bankovní účet a zjistil jsem, že opravdu mi to strhávají, takže jsem teď přišel o 534+249+249=1032 Kč.
Taky jsme zjistil, že se prý dá toto členství zrušit tlačítkem CANCEL, tak jsem to udělal, ale dá se tomu věřit?
Mohu nějakým způsobem získat peníze zpět? A můžou mi dále strhávat každých 14 dní další a další peníze?
Jsou to podvodníci, kteří se tváří že je vše v pořádku, na stránkách v češtině není vůbec nic poznat.
Děkuji


Produkt

MYSTERY BOX, kus za 267 Kč


Požadované řešení

Vrátit všechny peníze, jak za nedodané zboží, tak za neoprávněné VIP členství, které jsem si neobjednal.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2022 09:30, před 3 lety

U zmíněných stránek není možné zjistit provozovatele.

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. V tomto případě to však bude složité vzhledem k tomu, že spotřebitel pravděpodobně neví, s kým smlouvu uzavřel.

Stránka je řazená mezi rizikové e-shopy i podle České obchodní inspekce (https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-e-shopy/). Spotřebitelům důrazně doporučujeme nakupovat na ověřených e-shopech a vyvarovat se pochybným s vidinou levného nákupu.

Protože není možné zjistit provozovatele a ČOI již o stránkách ví, je možné ji kontaktovat, avšak s největší pravděpodobností nebude možné zahájit mimosoudní řešení sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2022 10:54, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.