Společnost


Bombex Company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:214
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

41%
59%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#57804Nevrácení peněz v zákonné lhůtě i přes výzvu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2022, před 3 lety

Karel Kraus

Znění stížnosti

Dne 14.4.2022 jsem Vám zaslal e-mailem odstoupení od smlouvy (objednávka č. 25486, faktura č. 12222583) a tentýž den (14.04.2022) jsem Vám zaslal balík se vším NEPOUŽITÝM zbožím v původním obalu. Balík Vám byl doručen dle zprávy České pošty 19.4.2022. Dle zatím jen konzultace s ČOI Vám běží lhůta na vrácení peněz od 15.4.2022 (doručení odstoupení od smlouvy ve 14-ti denní lhůtě).
Dne 6.5.2022 jsem Vám tedy zaslal Výzvu k vrácení kupní ceny po odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě se lhůtou na vrácení peněz do 13.5.2022. Dnes je 22.5.2022 a peníze jste i přes výzvu stále nevrátili! Pokud mě v pondělí 23.5.2022 nebudete kontaktovat s tím,. že peníze obratem posíláte a ten den mi na účet nedojdou, předávám případ k řešení ČOI a obracím se na sdělovací prostředky s prosbou o reportáž. Nebude-li to mít efekt čekejte žalobu.
S pozdravem
Karel Kraus


Produkt

Pilka Brenchie a náhradní díly.


Požadované řešení

Neprodlené vrácení peněz dne 23.5.2022 po výzvě ze dne 6.5.2022.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2022 11:18, před 3 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.8.2022 10:48, před 2 lety

Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.8.2022 15:41, před 2 lety


Karel Kraus

Dobrý den, kupní cena byla se zpožděním, ale přece prodávajícím vrácena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.8.2022 23:33, před 2 lety

Dobrý den,
vyřešeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2022 12:56, před 2 lety

Na základě vyjádření smluvních stran byla stížnost uzavřena s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.