Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V prosinci 2013 jsem si koupila v prodejně kozačky a nyní jsem zjistila, že mi na obou botách praskly gumové podpatky.Šla jsem je tedy v Opavě - Kateřinky reklamovat a zděsila jsem se z přístupu a odpovědi.
Bylo mi oznámeno, že jsem boty užívala i s vadou a že kdybych si boty čistila a kontrolovala častěji tak to zjistím dřív. S takovým jednáním jsem se ještě nesetkala. Vadu jsem zjistila a šla jsem boty reklamova, úmyslně nejsou nošeny s vadu.
Boty jsou nošené jen pár měsíců protože jsou zimní, tak jsem přesvědčena, že podrážka je nekvalitní, což mi i prodavačka potvrdila, ale že reklamaci neuzná. Žádala jsem názor odborníka, ať boty pošlou na posouzení k výrobci. Prodavačka se mi vysmála a oznámila, že z její strany je věc vyřízena, že o tom rozhoduje ona. Reklamační list mi nevydá pokud ho nepodepíšu a neodsouhlasím neuznanou reklamaci.
Zkusila jsem tedy reklamci v druhé prodejně, která je v Opavě v Tesku. Tam byl přístup ochotnější, ale až do telefonátu, kdy zavolali z první prodejny, a nepostěžovali si. Pak se vše opakovalo. Holky asi drží za jeden provaz. Prodavačka volala celkem dvakrát.
Heslem firmy je prý spokojenost zákazníků, ale při reklamaci jednají jako z odpadem. Tato firma mě zklamala a ukazuje to na kvalitu firmy a jejich zaměstnanců.
11145201/41 Graceland. 899,-
oprava, výměna zboží, vrácení peněz
řešení mimo opavské prodejny , tam už nikdy já amá rodina a přátelé nevstoupí
|
Tweet |
V provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace. Konkrétní zaměstnanec může tedy posoudit reklamaci ihned, tato povinnost dokonce vyplývá ze zákona o ochraně spotřebitele. Pokud je však reklamace zamítnuta, musí být spotřebiteli vydán reklamační protokol obsahující písemné odůvodnění zamítnuté reklamace. Spotřebitelka může na tento protokol zapsat svůj nesouhlas s posouzením reklamace.
Nesouhlasí-li spotřebitel se zamítnutím reklamace, je možné tento fakt rozporovat dostupnými důkazními prostředky. Je-li mezi stranami spor o existenci vady, nevhodnějším důkazním prostředkem bude znalecký posudek, který se bude zabývat existencí a povahou vady a odůvodněním reklamace, proto je nutné si nechat vystavit protokol o jejím vyřízení. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.
V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. tak můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme.
Vzhledem k tomu, že spotřebitelka nám nesdělila, zda využila možnosti nabízené společností, stížnost uzavíráme.