Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#5781Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2015, před 10 lety

pavla kubankova

Znění stížnosti

V prosinci 2013 jsem si koupila v prodejně kozačky a nyní jsem zjistila, že mi na obou botách praskly gumové podpatky.Šla jsem je tedy v Opavě - Kateřinky reklamovat a zděsila jsem se z přístupu a odpovědi.
Bylo mi oznámeno, že jsem boty užívala i s vadou a že kdybych si boty čistila a kontrolovala častěji tak to zjistím dřív. S takovým jednáním jsem se ještě nesetkala. Vadu jsem zjistila a šla jsem boty reklamova, úmyslně nejsou nošeny s vadu.
Boty jsou nošené jen pár měsíců protože jsou zimní, tak jsem přesvědčena, že podrážka je nekvalitní, což mi i prodavačka potvrdila, ale že reklamaci neuzná. Žádala jsem názor odborníka, ať boty pošlou na posouzení k výrobci. Prodavačka se mi vysmála a oznámila, že z její strany je věc vyřízena, že o tom rozhoduje ona. Reklamační list mi nevydá pokud ho nepodepíšu a neodsouhlasím neuznanou reklamaci.
Zkusila jsem tedy reklamci v druhé prodejně, která je v Opavě v Tesku. Tam byl přístup ochotnější, ale až do telefonátu, kdy zavolali z první prodejny, a nepostěžovali si. Pak se vše opakovalo. Holky asi drží za jeden provaz. Prodavačka volala celkem dvakrát.
Heslem firmy je prý spokojenost zákazníků, ale při reklamaci jednají jako z odpadem. Tato firma mě zklamala a ukazuje to na kvalitu firmy a jejich zaměstnanců.


Produkt

11145201/41 Graceland. 899,-


Požadované řešení

oprava, výměna zboží, vrácení peněz
řešení mimo opavské prodejny , tam už nikdy já amá rodina a přátelé nevstoupí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2015 17:03, před 10 lety

V provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace. Konkrétní zaměstnanec může tedy posoudit reklamaci ihned, tato povinnost dokonce vyplývá ze zákona o ochraně spotřebitele. Pokud je však reklamace zamítnuta, musí být spotřebiteli vydán reklamační protokol obsahující písemné odůvodnění zamítnuté reklamace. Spotřebitelka může na tento protokol zapsat svůj nesouhlas s posouzením reklamace.

Nesouhlasí-li spotřebitel se zamítnutím reklamace, je možné tento fakt rozporovat dostupnými důkazními prostředky. Je-li mezi stranami spor o existenci vady, nevhodnějším důkazním prostředkem bude znalecký posudek, který se bude zabývat existencí a povahou vady a odůvodněním reklamace, proto je nutné si nechat vystavit protokol o jejím vyřízení. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.2.2015 16:43, před 10 lety

V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. tak můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 12:35, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitelka nám nesdělila, zda využila možnosti nabízené společností, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.