Společnost


Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57819Neslušné chování řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2022, před 3 lety

Milena Šestauberová

Znění stížnosti

Dne 23.5.2022 jsem nastoupila do autobusu MHD, který jel z Borku v 10.46. Po celou dobu si řidič hlasitě pískal a dorazilo mě, když ještě vynadal paní, která vystupovala na Senovážném náměstí, že mu stojí ve výhledu. Přitom paní u dveří nestála. Tento řidič by se měl určitě naučit slušně chovat.


Požadované řešení

Upozornění řidiče na nevhodné chování


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2022 10:43, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.