Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.5.2022 jsem nastoupila do autobusu MHD, který jel z Borku v 10.46. Po celou dobu si řidič hlasitě pískal a dorazilo mě, když ještě vynadal paní, která vystupovala na Senovážném náměstí, že mu stojí ve výhledu. Přitom paní u dveří nestála. Tento řidič by se měl určitě naučit slušně chovat.
Upozornění řidiče na nevhodné chování
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.