Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57823Náhradní doprava nefungovala - nedostatek autobusů/ +/- 300 lidí čekalo v noci na náhradní dopravu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

27 minut 30 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2022, před 3 lety

Blanka Sklenářová

Znění stížnosti

Dobrý den,

Z noci na 17.5. 2022 jsem bohužel jela posledním vlakem z Prahy do Ústí nad Orlicí. / jezdím často a nechávám si auto v Ústí nad Orlicí neboť v 1:30hod nemám další napojení vlaku do svého bydliště. Bohužel tímto vlakem jet tuto noc byla chyba.
Nejdříve byl poslán v Praze špatný vlak většina cestujících měla místenky, ale ty nebyli v některých případech k nalezení takže cestující byli hodně naštvaní :( / vlak byl totálně narvaný - lidé jeli z konzertu skupiny Rammstein /.
Paní průvodčí nám oznámila, že kvůli výluce pojedeme autobusy ze zastávky Choceň do Česká Třebová. Bohužel v Chocni na nás čekal jeden a později druhý autobus. Počítám že 250 lidí stálo na zástavce a čekalo na autobusy které se pak museli znovu otočit pro nás zpět z České Třebové. Dostala jsem se do třetího autobusu a přijela do Ústí nad Orlicí po 3 hod ranní- po krátké konverzaci s řidičem, který tam nejdříve ani nezastavil. / vystupovala jsem já + další cestující /
Takže moje dvouhodinové zpoždění s tímto otřesným zážitkem - čekaní 80 min na narvaný autobus v mírném dešti v noční Chocni opravdu nechci opakovat.

Je možnost nějaké kompenzace ?

Jinak přehled konzertů v Praze je dobré si vytisknout a počítat s větším množstvím cestujících na tomto vlaku. Konzertů je letos opravdu hodně a jedu tímto vlakem zase za měsíc na konzert skupiny "Metallica" .

Blanka Sklenářová / naštvaná cestující


Požadované řešení

Kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2022 13:02, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.