Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57828Nefungující signalizace na přejezdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 hodin 44 minut

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2022, před 3 lety

Jana Tomášová

Znění stížnosti

Signalizace na železničním přejezdu Jilemnice-Hrabačov je delší čas mimo provoz.Na trati je výluka,patrně vlaky nejezdí ,ale i tak by měla světelná signalizace pro řidiče automobilů fungovat.Prosím prověřte situaci,řidiči v domění nefungující signalizace náhle brzdí a zmatkují, může dojít k nehodě .Děkuji za prověření.


Požadované řešení

Prověřit stav signalizace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2022 12:04, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.