Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý deň, dňa 13.4.2022 bol u mňa technik inštalovať 2 set-top boxy. Jeden nainštaloval v pohode. U druhého zistil že nefunguje, zavolal teda kolegovi, ktorý bol zhodou náhod 30minút od môjho domu, a šiel za ním. Kolega mu dal iný set-top box, ktorý po zapojení fungoval. Technik teda zapol inštaláciu a so slovami ´´chvíľu počkajte ono sa to aktualizuje a už vám to bude fungovať´´ odišiel. Samozrejme set-top box sa aktualizoval, ale nebolo možné aktivovať smart kartu. Technik síce aktivoval smart kartu, ale na tom nefunkčnom set-top boxe, ktorý si vzal zo sebou. Okamžite som volal do T-mobile kde si ma začali prehadzovať medzi zákazníckou linkou a pobočkou. 3x jazda do Výškova a domov cca 80km prejazdených zbytočne. Dnes je 23.5.2022 prešlo vyše mesiaca a ja mám doma vypnutú TV kedže sme boli odpojený od bývalého operátora s tým že ideme k T-mobile, mám doma set-top box, ktorý nie je v T-mobile ani vedený tým pádom ho používať nemôžem, technik vozí môj priradený set-top box síce nefunčkný v aute a v T-mobile nikto nevie čo majú robiť. Samozrejme do faktúry mi zahrnuli aj cenu za prenájom set-top boxu, ktorý reálne nemám.
Riešenie je jednoduché, T-mobile mi dá nový funkčný STB, v zmluve zmení číslo smart karty a uzavrie tento nezmyselný problém.
A na záver, na pobočke T-mobile vo Výškove som odovzdal všetky podklady, ktoré potrebovali, dokonca aj číslo na technika, ktorý mi to inštaloval, no zbytočne, nikto sa tomu nevenuje a riešenie je v nedohľadne. Samozrejme faktúra chodí na čas...
Satelitní TV
Okamžité zprovoznenie set-top boxu, ktorý si platím a nie je môja chyba že technik pokazil inštaláciu
|
Tweet |
Není-li služba poskytována ve sjednané kvalitě, je možné ji reklamovat. Výsledkem uznané reklamace může být zejména přiměřená sleva a poskytnutí služby bez vad.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se však rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.