Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23,5,2022 v 5:15 na trase z Hříběcí u Horní cerekve do cílové stanice Pelhřimov mi průvodčí odmítá brát platební kartu i přesto že má na krku terminál pro přijímání bankomatních karet s odpovědí že české dráhy negarantujou že můžem platit kartou.Když jsem jel minulej tejden pomalu mi vynadal průvodčí že platím pětistovkou a měl sem nemalé problémy si koupit jízdenku.Bankomat mi menší peníze prostě nedá a peníze jako peníze snad není zákon jakýma penězma platit.Bylo mi řečeno že když nemám menší peníze mám u něho zaplatit bankomatní kartou a bylo to vyřešeno zaplatil jsem kartou.Dnes jel jiný průvodčí.Nastoupil jsem do vlaku a chtěl jsem tedy zaplatit bankomatní kartou.Načeš mi dnes průvodčí řekl že kartou platit nemohu i přesto že sám průvodčí měl na krku terminál pro placení karet a zdůvodnil to tím že české dráy nikomu negarantují platbu kartou přes terminál.Já už mám českých drah plný zuby až se mi z vašeho chování chce zvracet.Pro mne to má jediné řešení.Unás jezdí autobus sice o deset minut dříve a mám to o deset minut déle do práce ale vlakem už nejedu odedneška jezdím autobusem protože chování jaké průvodčí předvádějí je až nechutné jednou jim vadí pětistovka a podrůhé že chci zaplatit kartou na terminál který má průvodčí usebe a pozor ten terminál nebyl nějak rozbitý.Jediné co sem se od průvodčího dozvěděl že české dráhy nikomu negarantují že můžem platit bankomatní kartou.Tak co ty české dráhy chtějí a naco ty termináli pro použití bankomatní karty mají?Tak může se platit kartou nebo se nemůže platit kartou.Bejt to na jiné trase ale je to furt ta samá a jediná trasa kterou jsem jezdil.ted už nebudu od zítřka jezdím autobusem.
řešení já od zítřka jezdím autobusem.Vlakem už do práce jezdit nebudu.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.