Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57831Platba kartou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 43 minut

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2022, před 3 lety

Jan Musil

Znění stížnosti

Dne 23,5,2022 v 5:15 na trase z Hříběcí u Horní cerekve do cílové stanice Pelhřimov mi průvodčí odmítá brát platební kartu i přesto že má na krku terminál pro přijímání bankomatních karet s odpovědí že české dráhy negarantujou že můžem platit kartou.Když jsem jel minulej tejden pomalu mi vynadal průvodčí že platím pětistovkou a měl sem nemalé problémy si koupit jízdenku.Bankomat mi menší peníze prostě nedá a peníze jako peníze snad není zákon jakýma penězma platit.Bylo mi řečeno že když nemám menší peníze mám u něho zaplatit bankomatní kartou a bylo to vyřešeno zaplatil jsem kartou.Dnes jel jiný průvodčí.Nastoupil jsem do vlaku a chtěl jsem tedy zaplatit bankomatní kartou.Načeš mi dnes průvodčí řekl že kartou platit nemohu i přesto že sám průvodčí měl na krku terminál pro placení karet a zdůvodnil to tím že české dráy nikomu negarantují platbu kartou přes terminál.Já už mám českých drah plný zuby až se mi z vašeho chování chce zvracet.Pro mne to má jediné řešení.Unás jezdí autobus sice o deset minut dříve a mám to o deset minut déle do práce ale vlakem už nejedu odedneška jezdím autobusem protože chování jaké průvodčí předvádějí je až nechutné jednou jim vadí pětistovka a podrůhé že chci zaplatit kartou na terminál který má průvodčí usebe a pozor ten terminál nebyl nějak rozbitý.Jediné co sem se od průvodčího dozvěděl že české dráhy nikomu negarantují že můžem platit bankomatní kartou.Tak co ty české dráhy chtějí a naco ty termináli pro použití bankomatní karty mají?Tak může se platit kartou nebo se nemůže platit kartou.Bejt to na jiné trase ale je to furt ta samá a jediná trasa kterou jsem jezdil.ted už nebudu od zítřka jezdím autobusem.


Požadované řešení

řešení já od zítřka jezdím autobusem.Vlakem už do práce jezdit nebudu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2022 11:57, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.