Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Podnět se týká mé maminky, Anny Reineckové, Kraslická 30, Sokolov. Anna Reinecková si nic neobjednala, žádný splátkový kalendář neuzavřela. Žádala, aby ji společnost již nekontaktovala a vymazala její údaje.
Okamžité ukončení kontaktu a vymazání údajů Anny Reineckové z databáze společnosti
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Před vyplacením jakékoli částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Janouši,
jak jsme Vás již informovali v předchozí komunikaci, obchodní vztah mezi naší společností a Vaší maminkou byl ukončen. Pokud jste od nás obdrželi ještě nějakou korespondenci, bylo to proto, že v okamžiku blokace byla již ve zpracování. Neberte na ni, prosím, zřetel. Další oslovení již nebude z naší strany iniciováno.
Přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Dobrý den,
děkuji Vám za informaci.
S pozdravem
Jan Janouš
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.