Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#57836Obtěžování nevyžádanými produkty, fakturami.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2022, před 3 lety

Jan Janouš

Znění stížnosti

Podnět se týká mé maminky, Anny Reineckové, Kraslická 30, Sokolov. Anna Reinecková si nic neobjednala, žádný splátkový kalendář neuzavřela. Žádala, aby ji společnost již nekontaktovala a vymazala její údaje.


Požadované řešení

Okamžité ukončení kontaktu a vymazání údajů Anny Reineckové z databáze společnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2022 10:53, před 3 lety

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Před vyplacením jakékoli částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.6.2022 08:34, před 3 lety

Vážený pane Janouši,
jak jsme Vás již informovali v předchozí komunikaci, obchodní vztah mezi naší společností a Vaší maminkou byl ukončen. Pokud jste od nás obdrželi ještě nějakou korespondenci, bylo to proto, že v okamžiku blokace byla již ve zpracování. Neberte na ni, prosím, zřetel. Další oslovení již nebude z naší strany iniciováno.

Přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.6.2022 09:04, před 3 lety


Jan Janouš

Dobrý den,

děkuji Vám za informaci.

S pozdravem

Jan Janouš

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2022 13:09, před 3 lety

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.