Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Zakoupeno vozidlo ale před předáním provedena TK na které neprošlo kvůli špatným kolům. Na druhý pokus vozidlo prošlo. Požadovali jsme výměnu kol za jiná co odpovídají TP . Při předání vozidla jsme ihned poukázali že na vozidle chybí ochranná lišta a jsou tam kola co tam nepatří. Prodejcem nám bylo řečeno že na reklamační již nikdo není a že toto mám řešit až druhý den. Po převzetí vozidla s chybami jsme se odebrali na čerpací stanici LPG a po natankování prázdné nádrže jsme zjistili že LPG pohon je nefunkční. Ihned jsme se vrátili zpět na pobočku kde jsme to chtěli ihned řešit ale nikdo krom recepční s námi nehodlal mluvit jelikož za 20 min. zavirali . Nechali jsme jim vozidlo na jejich parkovišti kam nás poslala recepční a odjeli jsme domů. Druhý den byl donucen manažer s námi sepsat reklamaci což bylo na popud ombucmana a dohodnuto že nám bylo vozidlo natankování benzínem jelikož nádrž byla téměř vylízaná že mám nechat zjistit cenu opravy LPG . Po zjištění ceny 12 000 Kč a že nám toto bude zaplaceno . Tak jsem nechal LPG opravit ( zjistili že je vypálena jednotka LPG) a při předání vozidla mi ještě řekl že je nefunkční start stop systém tak jsem mu řekl že mi prodejce pravil že je deaktivován přes tlačítko což jsem se dohledat v manuálu k vozu. Tuto věc jsem nemohl zjistit dříve jelikož vozidlo bylo mimo provoz a nemohli jsme ho použít. Takže shrnutí jejich zamítnutí se nezakládá na pravdě jelikož kola se řešili před předáním a zkrytá závada LPG nebyla uvedena v předávacím protokolu . Doufám že je vše srozumitelné pokud ne tak upřesním.
Proplatit opravu LPG , vyměnit kola za adekvátní co smí být na vozidle třeba z vozidla co mají k prodeji jsou přeci vlastníky. Zajistit a nebo mi uhradit kontrolu a opravu u dealera Honda start stop. Proplatit nebo doplnit ochrannou listů přední kapoty.
|
Tweet |
Při koupi ojetého vozidla platí, že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.
U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem. Nelze však do smlouvy uvést velký výčet vad, kterými by snad vozidlo mohlo trpět, a pak tvrdit, že kupující byl na vady upozorněn. Musí se jednat o konkrétní vady a o jejich přítomnosti musí být kupující poučen.
Pokud by se jednalo o skrytou vadu, na kterou nebyl spotřebitel řádně upozorněn, pak by v takovém případě dovození odpovědnosti za vadu bylo možné.
Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.
Protože autobazar reklamaci zamítl jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Adamče,
prosím o doplnění SPZ vozu, který jste zakoupil, abych mohla celou věc prověřit.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně doplnění požadovaných údajů. Pokud již stížnost byla vyřešena, žádáme o její uzavření.
RZ 8C3 8807
Vážený pane Adamče,
děkuji za doplnění SPZ. Vaši věc jsem prověřila a mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám, že kolegové se s Vámi ohledně výsledku Vaší reklamace spojili a že Vám byla vyplacena domluvená kompenzce. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Ano byla reklamace vyřízena ale pouze k vaší spokojenosti . Nechtěl jsem se zabívat soudem když jsem řešil dědictví . Ala abych za auto které stálo 200 000 Kč a mne i po vaší kompenzaci vyšlo na 250 000 tak to si raději koupím Hondu CRV někde jinde . Můj požadavek byl aby mi byla proplacena oprava vozu , vyměněny kola za kola která odpovídají TP . A výsledek ? Po odečtení peněz za opravu mi zbylo 2500 Kč na koupi 4 disků a 4 pneu a k tomu 4 disky s pneu která jsou neprodejná . Do dnes jsem se nedozvěděl jak mohlo vozidlo projít STK nebo kdo co dělal s vozidlem po STK že odpálil LPG jednotku a sloupl označení LPG které tam v době STK bylo ale druhý den již ne . A co se týče ochranné lišty na kapotě to je kapitola sama o sobě hold se někomu líbila tak si ji vzal !!! Za mne maximální nespokojenost a AAA již vícekrát nenavštívím . Po svátcích se budu chtít dotázat paní Ředitelky jak je toto možné že si někdo zahrává se zdravím a životy zákazníků .
Dobrý den,
záležitost byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.
Protože společnost věc považuje za uzavřenou, přeřazujeme ji na spotřebitele, aby ji mohl uzavřít (s dohodou či bez dohody) a ohodnotit další aspekty stížnosti.
Spotřebitel možnosti zareagovat nevyužil, proto stížnost uzavíráme.