Společnost


Intermax AG

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57839Vymáhání dluhu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 24 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2022, před 3 lety

David Zlamal

Znění stížnosti

Asi před 4 měsíci jsem se zaregistroval na seznamce Paidwigs ag a jako spoustu jiných klientu mě to navedlo automaticky na vip členství,už si to moc nevybavuji přesně,ale zřejmě jsem se rozhodl si koupit na 1 měsíc možná na 3 měsíce,ale karta kterou jsem chtěl zaplatit poplatek cca 499 kč platbu odmítla takže jsem stránky na kterých jsem strávil zhruba 3 minuty zavřel a už jsem je nikdy neotevřel a zapoměl na ně asi po měsíci mě došla upomínka ,která byla ve spamu a nereagoval jsem na ni a po dalším měsíci jsem si všiml další upomínky na 1180 kč a začal jsem se o to zajímat a zjistil jsem ,že je to podvodná firma ,ale ze strachu jsem částku uhradil,podle návodu co jsem pozjištoval jsem poslal na mail support@datingcustomercare.com výpověd a že si nepřeji aby mě prodlužovali další členství,došla mě odpoved,že členství bude ukončeno 24.5.2022 pak mě došla další upomínka na 499 kč,kterou jsem taky uhradil stím,že to bude asi poslední platba pokud jsem uzavřel smlouvu na 3 měsíce a asi za 5 dní mě došla upomínka od Auer Witte Thiel na 37e že jim je dlužím,že jsem nezaplatil včas platbu,peníze mě nestrhávájí protože zřejmě to karta kterou jsem platil pohledávky nedovolí,ale přesto nechci už mít s nima nic společného a nechci aby mě jakkoliv obtěžovali za něco co jsem nevyužil a nevyužívám,na internetu se dozvídám jak obě tyhle společnosti jak Paidwigs ag a Auer Witte Thiel obtěžují,vyhrožují a dělají psychický nátlak na lidi kde i mě vyhrožují exekucí na 37e,ale nikde jsem se nedozvěděl jak lidé dopadli zda skončili u soudu a museli částky které vymáhají zaplatit


Produkt

seznamka emailovýsalonek.cz a vymahání padwings ag a Auer Witte Thiel


Požadované řešení

aby mě firma Auer Witte Thiel přestal vyhrožovat popřípadě navrácení plateb získaných pod nátlakem a vyhružkami exekucí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2022 11:10, před 3 lety

Pokud po spotřebiteli společnost žádá zaplacení údajného dluhu, musí také prokázat, že dluh vůči společnosti skutečně existuje. Vymáhá-li společnost tento dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).

V případě, že by společnost chtěla údajný dluh vymoci, rozhodnout o něm by mohl pouze soud. Dle nám dostupných informací však společnosti provozující internetové seznamky doposud po spotřebitelích údajné dluhy vymáhají pouze skrze nátlak inkasních agentur.

Sporný dluh vznikl nejspíše na základě tzv. automatické prolongace. Zda bylo dané ujednání sjednáno platně může posoudit pouze soud. My můžeme pouze dodat, že ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Vzhledem k tomu, že skutkový stav známe jen ze strany spotřebitele, nemůžeme oprávněnost vymáhání hodnotit. Zároveň nejsme ani oprávněni žalovat, neboť nejsme aktivně legitimováni (to jsou poškození spotřebitelé). To by se však mohlo změnit s institutem "hromadných žalob", více lze nalézt např. zde: https://www.dtest.cz/kampane/za-hromadne-zaloby/.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2022 11:58, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.