Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
dne 22. 8. 2013 jsem si od spol. Mall zakoupila mobilní telefon Samsung Galaxy S3 mini a již od počátku mého užívání mobilní telefon dělal problémy. Telefon se neustále samovolně vypíná, když je vypnutý není jej možné spustit bez zapojení do sítě i přesto, že je baterie zcela nabitá. Po dvou uznaných reklamacích byla provedena oprava, kdy v servisu vyměnili nabíjecí konektor, baterii MT a nabíječku. Veškeré další reklamace nebyli uznány, i přestože veškeré problémy MT přetrvávají přes deklarované opravy.
Celkem bylo uplatněno 5 reklamací a z toho pouze 2 byli uznány. Samozřejmě, že spol. nechce uznat třetí a poslední reklamaci před zákazníkovým zákonným odstoupením od smlouvy a tak všechny reklamace i přes neustále přetrvávající závady neuznává.
Prosím tedy o vyřízení mé stížnosti.
Samsung i8190 Galaxy S III mini
Vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající je povinen spotřebiteli vydat potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Jestliže prodávající reklamaci neuznává, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku. V posudku by se znalec měl zaměřit na existenci a povahu vady a také by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění zamítnutí reklamace. Seznam znalců je k dispozici na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz, kde si spotřebitel může vybrat dle oboru a kraje. Se znalcem se doporučujeme předem domluvit na ceně znaleckého posudku a době jeho vyhotovení. Pokud posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel nárok na úhradu nutných nákladů, které mu v souvislosti s reklamací vznikly, a v tomto případě i na odstoupení od smlouvy.
Vážená paní Rysová, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Prosím zašlete mi zprávu s číslem objednávky na emailovou adresu overeno@mall.cz. Celou záležitost prověřím a budu Vás informovat.
Veronika,
Mall.cz
Vzhledem k tomu, že spotřebitelka nám nesdělila, zda využila možnosti nabízené společností, stížnost uzavíráme.