Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#5784Neuznané reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2015, před 10 lety

Kateřina Rysová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 22. 8. 2013 jsem si od spol. Mall zakoupila mobilní telefon Samsung Galaxy S3 mini a již od počátku mého užívání mobilní telefon dělal problémy. Telefon se neustále samovolně vypíná, když je vypnutý není jej možné spustit bez zapojení do sítě i přesto, že je baterie zcela nabitá. Po dvou uznaných reklamacích byla provedena oprava, kdy v servisu vyměnili nabíjecí konektor, baterii MT a nabíječku. Veškeré další reklamace nebyli uznány, i přestože veškeré problémy MT přetrvávají přes deklarované opravy.

Celkem bylo uplatněno 5 reklamací a z toho pouze 2 byli uznány. Samozřejmě, že spol. nechce uznat třetí a poslední reklamaci před zákazníkovým zákonným odstoupením od smlouvy a tak všechny reklamace i přes neustále přetrvávající závady neuznává.

Prosím tedy o vyřízení mé stížnosti.


Produkt

Samsung i8190 Galaxy S III mini


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2015 14:31, před 10 lety

Prodávající je povinen spotřebiteli vydat potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Jestliže prodávající reklamaci neuznává, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku. V posudku by se znalec měl zaměřit na existenci a povahu vady a také by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění zamítnutí reklamace. Seznam znalců je k dispozici na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz, kde si spotřebitel může vybrat dle oboru a kraje. Se znalcem se doporučujeme předem domluvit na ceně znaleckého posudku a době jeho vyhotovení. Pokud posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel nárok na úhradu nutných nákladů, které mu v souvislosti s reklamací vznikly, a v tomto případě i na odstoupení od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.2.2015 14:32, před 10 lety

Vážená paní Rysová, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Prosím zašlete mi zprávu s číslem objednávky na emailovou adresu overeno@mall.cz. Celou záležitost prověřím a budu Vás informovat.

Veronika,
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 12:38, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitelka nám nesdělila, zda využila možnosti nabízené společností, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.