Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, včera cestovla moje invalidní maminka82 let vlakem VALAŠSKÝ EXPRES V11.02 z Hl. nádraží v Praze.
Koupila jsem ji kvůli komfortu ( velmi špatně chodí) jídzenku do 1. třídy, tak aby mohla mít WC ihned za svými sedadly. Ovšem WC v 1. třídě nefungovalo, nefungovalo ani nejbližší WC v následujícím vagónu. Pro moji maminku,která velmi těžce chodí a má potom z cesty na WC trauma je to velice nešťastná záležitost. Jízdenka stála pro nás velkou částku 655,- Kč a vagón 1. třídy vůbec nesplnil základní standardy... Pokud bychom koupili 2. třídu pro důchodce 82 let, jízdenka by stála 180,- Kč. dle ceníku.
Tímto Váís prosím o posoiuzení mé stížnosti a vrácení částky o kterou je navýšena 1. třída.
Údaje o jídzence :
rácení částky o kterou je navýšena 1. třída.rácení částky o kterou je navýšena 1. třída.
ČÍSLO DOKLADU :*18-7874-262 ;
Vrácení částky o kterou je navýšena 1. třída = 475,- KČ na účet, ze kterého byla jízdenka placená:
Děkuji za vyřízení
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.