Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#5785Reklamace myčky ADP100WH

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 24 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2015, před 10 lety

Jakub Latosinski

Znění stížnosti

Dobrý den,
obracím se na Vás s žádostí o pomoc s řešením reklamace.
Dne 11.09.2014 jsem zakoupil výše uvedenou myčku v obchodní síti ElectroWorld.
Po 3 měsících užívaní (25.12. - 31.12.) se myčka zbarvila - nejdříve do zlaté a teď do tmavě fialové barvy. V lednu 2015 jsme si objednali servis přes infolinku.
Přijel technik a sdělil, že se nejedná o výrobní vadu a že je to běžné, s tím si dovolím nesouhlasit. Když jsme se jej zeptali, proč nereznou tedy i příbory, nebyl schopen odpovědět.
V poslední dnech začala myčka dokonce i extrémně korodovat.
Nechali jsme si proto objednat technika z firmy BMK Servis s.r.o. a ten po přezkoumání sdělil, že takové zoxidování se stát u myček nemůže a z jeho vyjádření se jedná o výrobní vadu nerezového opláštění.


Produkt

SN: 854210001020 381426014551


Požadované řešení

Postavení se k tomuto problému čelem - uznání pochybení - nový kus


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2015 15:42, před 10 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady, tedy např. že má ujednané nebo čekávané vlastnosti. Prodávající odpovídá za vady, které se na věci vyskytnout v době 24 měsíců od převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad.

Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitel může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.

V tomto případě doporučujeme obrátit se na prodávajícího s uplatněním práva z vady, kterou měla věc již při převzetí (výrobní vada nerezového opláštění). Potvrzení odborného servisu by mohlo sloužit k prokázání existence vady a prodávající by tím spíše měl podat relevantní důkaz, pokud tvrdí, že vada nebyla na zboží při převzetí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 11:46, před 10 lety

Společnost Electro World s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V takovém případě doporučujeme zastoupení advokátem. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2015 16:07, před 10 lety

Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.6.2015 12:37, před 10 lety

Vážený pane Latosinski,

pročetla jsem si Váš podnět ohledně reklamace myčky Whirlpoll ADP100WH. Ve stížnosti uvádíte, že technik autorizovaného servisu BMK konstatoval ve svém vyjádření neopravitelnost, výrobní vadu nerezového opláštění.

Obdržel jste od servisu BMK nějaké písemné vyjádření k uplatněné reklamaci? Máte potvrzení (servisní list), kde je potvrzena návštěva technika BMK servisu u Vás ?

S pozdravem a poděkováním za podnět

Bc. Jana Jurčová
Service Specialist společnosti Electro World

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.6.2015 13:56, před 10 lety


Jakub Latosinski

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,
nemohu pořádně ohodnotit, myčka zůstala v bytě, který byl prodán. Stížnost jsem směřoval na firmu Whirlpool a ne na prodejce, protože jsem řešil reklamaci přímo přes servis Whirlpool. Firma BMK servis byla pouze přizvána mnou na nezávislé posouzení. Ale opravu jako takovou měl provést přímo technik určený Whirpoolem.
Již bych tento případ považoval za uzavřený, jelikož jak jsem výše uvedl, myčku již nevlastním. Děkuji