Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, původně jsem nechtěla psát, ale jsem toho plná. V pondělí 23.5.jsme chtěli jet s přítelem z Otrokovic do Aqualandu Pasohlávky,s odj.z Otrokovic 7.44, s přestupem v Šakvicích na osobní vlak do Vranovic, dále autobusem do Aqualandu, s příjezdem v 10.01. Místo klasické soupravy Olomouc-Brno, přijela souprava, kterou snad vytáhli z odstavné koleje, určené do šrotu. Celou cestu jsme nabírali zpoždění, stále mě vrtalo hlavou, proč v každé stanici zbytečně stojíme, a nabíráme zpoždění. Při pohledu z vlaku mi to došlo, průvodčí v každé stanici zavírala všechny otevřené dveře, neboť nešlo centrální zavírání. O WC bych ani nemluvila, prkénko vytrhlé, hozené v koutě. V Šakvicích měl vlak 30 minut zpoždění, přípoj ujel.Čekání na další vlak do Vranovic 40 minut sezením na peronu, stanice se opravuje, daších 80 minut čekání na autobus ve Vranovicích, příjezd do Aqualandu ve 12.hod, totálně zpackaný zážitek z termálů ( zkrácený pobyt s debatou proč jsme nejeli autem). Chápu,že stát se může na železnici cokoliv, ale myslím si ,že by v záloze vždy měla být odpovídající souprava. Gajdůšková Zdeňka
Myslím si, že by jsme si zasloužili odškodnění (zkrácený pobyt v termálech, a dvouhodinové čekání v železničních stanicích).
Gajdůšková, e-mail - zdgaj@centrum.cz
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.