Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,Prodejna v 17.00 už nemá co prodávat.Zelenina zvadlá,ovoce šílené.Maso jedna katastrofa.Kurata se nedají jíst.Ryba také nestojí za nic samá voda.Najdete maso zelené.Poloprazdne regály.Postu hygienu to není normální.Hlavne že máte aplikace.Ale ostatní stojí za dvě věci.S pozdravem.A.Mattineli
Vyměnit manažera prodejny a poslat kontrolu na prodejnu.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Dobrý den, pane Mattineli, mrzí nás, že jste byl v naší prodejně nespokojen. Tuto skutečnost předáme odpovědným vedoucím, kteří sjednají nápravu. Věříme, že příště už bude vše v pořádku. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.