Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
na dTestu jsem si s údivem přečetl, že firma prodávající zboží na www.vidaXL.cz je nerizikový obchod.
V mém případě a dle reakcí na fórech to není pravda.
Na stránkách vida.cz jsem si objednal markýzu na balkon za 1.509 CZK. Jelikož mě připadá velmi vysoce rizikové platit kartou přes script naprogramovaný přímo na stránkách vidaXL (takle platí jen blázni co chtějí přijít opravdu o peníze) rozhodl jsem se zaplatit dle pokynů vidaXL z emailu bankovním převodem na účet společnosti Adyen do Holandska. Vše jsem uhradil bankovním převodem 4.5.2022 a několikrát jsem poslal PDF soubor s potvrzením o platbě na kontaktních stránkách vidaXL, aby platbu mohli spárovat. Po několika nic neříkajících mailových odpovědích je ticho po pěšině. Postěžoval jsem si na několika fórech a v pátek 20.5. se mi dokonce z čísla +420 296 330 532 na telefon ozvala paní mluvící slovensky (takže si mě byla schopná v databázi vidaXL dohledat) slibující, že se mi v pondělí ozvou. Uběhlo pondělí a i úterý, je 25.5.2022 a já jsem se smířil, že jsem přišel o 1.509,- CZK plus 750,- CZK za bankovní poplatky mé UnicreditBank.
Opravdu nechápu proč by tento obchod vidaXL měl mít u vás na webu dTest vizitku nerizikový obchod. Je to lež!
Bankovní převod hotovosti proběhl na účet Adyen/NL No. 0000004040400007, dne 4.5. 2022, převedena částka 1.509,-CZK plus neskutečné poplatky 750,- CZK UnicreditBank. Referenční číslo GR2-M7W6-M6GQ-Z8C32 (jedná se o zboží markýza 250cm na balkon).
Ohodnotit vidaXL obchod jako vysoce rizikový (databáze ČOI nemá asi dobré podklady). Jinak nevím jestli a jak jste schopní mi jinak pomoci. Děkuju za váš čas a přeju pěkný den.
|
Tweet |
V případě, že spotřebitel myslí toto ověření e-shopu: https://www.dtest.cz/eshopy/vidaxl.cz , upozorňujeme, že za "nerizikový" tento e-shop označuje Česká obchodní inspekce, nikoliv dTest. ČOI označuje e-shopy jako rizikové, v případě, že jsou jí známé případy nekalých obchodních praktik nebo porušování zákona ze strany daného e-shopu. Spotřebitel může podat podnět k ČOI kvůli prošetření praktik daného e-shopu, což může, na základě zjištěných skutečností, vést i k zařazení na seznam rizikových e-shopů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.