Společnost


Wireless Works B.V.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57863Neoprávněně účtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2022, před 3 lety

Květa Procházková

Znění stížnosti

Dobrý den
obdržela jsem ve vyúčtování 02 navíc částku Kč 297,- za "služby třetích stran".
Jak jsem se dozvěděla od 02 jedná se o poplatek výše uvedené společnosti, se kterou já jsem se nikdy nesetkala, nic jsem neodsouhlasila, takže mi neoprávněné 02 strhlo tuto částku. Já jsem ani s 02 nikdy nepodepisovala jakýkoliv souhlas, aby probíhala tato platba.
Společnost jsem zkoušela několikrát telefonicky kontaktovat, ale bez úspěchu.
Můžete mi prosím poradit, jak dál postupovat?
Děkuji.
Květa Procházková


Produkt

Neoprávněně účtovaný poplatek, nevím za co


Požadované řešení

Žádám o navrácení částky zpět a bohužel vysvětlení ze strany 02 mě neuspokojilo, jelikož oni tuto částku fakturují.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2022 08:35, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Spotřebitel také může kontaktovat svého operátora s žádostí o zablokování těchto plateb.

Operátor je pouze zprostředkovatelem, reklamaci je tak nutné podat přímo u společnosti, která předplatné inkasovala.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2022 09:27, před 3 lety

Spotřebitelka nás informovala o tom, že v jejím případu došlo ke smírnému vyřešení. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.