Počet nahlášených stížností: | 724 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 22 |
Zakoupil jsem v e-shopu VIGOSHOP.CZ objednávkou č. 1361728067 ze dne 11.4.2022
„Profesionální nástroj na vázání rostlin PLANTBRAND“
Po krátkém provozu se objevila závada, která zcela znemožňuje užívání výrobku:
Nástroj není schopen zarazit sponku do spojené pásky a uzavřít ji
Nástroj jsem 12.5.2022 poslal balíkem přes Zásilkovnu na e-shopem doporučenou adresu
HS Plus d.o.o. P.O.Box 13 Depo 600 10 Brno 71
s doprovodným dopisem s popisem závady.
23.5. 2022 jsem přes Zásilkovnu obdržel od HS Plus výrobek zpět, včetně mého dopisu, ale bez jakéhokoliv vyjádření ze strany e-shopu. Žádný e-mail nebo SMS. Výrobek je trvale nefunkční.
Toto je odsouzení hodný přístup e-shopu k vyřizování reklamace
S pozdravem
RNDr Milan Vrchlabský,
„Profesionální nástroj na vázání rostlin PLANTBRAND“
Aby e-shop jednal s klientem o reklamaci, aby zboží bylo vyměněno
|
Tweet |
Aby se podařilo prodávajícího kontaktovat, je možné zvolit doporučený dopis s dodejkou do sídla společnosti. Nicméně vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt, může být tato cesta nákladná. Sídlo uvedené společnosti je Podgorje 43a, 1241 Kamnik, Slovenia.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCnet-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.