Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:724
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#57864Vyřizování reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2022, před 3 lety

Milan Vrchlabský

Znění stížnosti

Zakoupil jsem v e-shopu VIGOSHOP.CZ objednávkou č. 1361728067 ze dne 11.4.2022
„Profesionální nástroj na vázání rostlin PLANTBRAND“
Po krátkém provozu se objevila závada, která zcela znemožňuje užívání výrobku:
Nástroj není schopen zarazit sponku do spojené pásky a uzavřít ji
Nástroj jsem 12.5.2022 poslal balíkem přes Zásilkovnu na e-shopem doporučenou adresu
HS Plus d.o.o. P.O.Box 13 Depo 600 10 Brno 71
s doprovodným dopisem s popisem závady.
23.5. 2022 jsem přes Zásilkovnu obdržel od HS Plus výrobek zpět, včetně mého dopisu, ale bez jakéhokoliv vyjádření ze strany e-shopu. Žádný e-mail nebo SMS. Výrobek je trvale nefunkční.
Toto je odsouzení hodný přístup e-shopu k vyřizování reklamace
S pozdravem
RNDr Milan Vrchlabský,


Produkt

„Profesionální nástroj na vázání rostlin PLANTBRAND“


Požadované řešení

Aby e-shop jednal s klientem o reklamaci, aby zboží bylo vyměněno


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2022 11:25, před 3 lety

Aby se podařilo prodávajícího kontaktovat, je možné zvolit doporučený dopis s dodejkou do sídla společnosti. Nicméně vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt, může být tato cesta nákladná. Sídlo uvedené společnosti je Podgorje 43a, 1241 Kamnik, Slovenia.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCnet-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.7.2022 09:01, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2022 12:05, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.