Společnost


Kafe Kytka s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57866Bistro Kafe Kytka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2022, před 3 lety

Zdeněk Pokorný

Znění stížnosti

Dobrý den přeji,
asi byste měli vědět, jakým způsobem prodává pivo Bistro Kafe Kytka Turnov.
Ještě včera měli v ceníku uvedenou cenu za 45,- za 4dcl, ale již v úterý 17.5. si účtovali 60,-kč
a včera 24.5. dokonce 65,- kč. Při upozornění, že v ceníku uvádějí cenu 45,- se dočkáte
lakonické odpovědi "co pro vás ještě mohu udělat" ?
S pozdravem Zdeněk Pokorný


Požadované řešení

Ceny zboží všeobecně musí být známy před nákupem nebo konzumací a musí být uvedeny na cenovkách u vystaveného zboží nebo v jídelním a nápojovém lístku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2022 10:54, před 3 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (https://www.coi.cz/podatelna/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2022 11:49, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.