Společnost


KiK textil a Non-Food spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57867Arogantní a sprostá prodavačka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2022, před 3 lety

Jana Grussmannová

Znění stížnosti

Navštívila jsem prodejnu s úmyslem zakoupit si kufr. Kufr stál asi 1200 Kč. Já platila bankovkou 5000 Kč. Prodavačka začala nadávat, že tohle není možné, v obchodě kde jsou věci za 20 Kč, nemohu platit bankovkou 5000. Já ji řekla že bankovku přijmout musí a prakticky mě nemusí zajímat kde vezme nazpátek. Moje útrata není tak malá, takže to nebylo z morálního hlediska nevhodné. Paní prodavačka/ vedoucí/, zjevně si jistá svou nedotknutelností mě začala urážet, ať si nastuduji zákon, že ona to vůbec nemusí vzít. To co následovalo potom z úst prodavačky, nelze ani publikovat. Vím že nejsem první, kdo si na tuto paní stěžoval. Zřejmě už asi neplatí rčení, náš zákazník, náš pán. Kufr jsem si koupila nakonec jinde. Tuto prodejnu už určitě nenavštívím.


Produkt

Kufr, přibližná cena 1200


Požadované řešení

Myslím, že takový lidi nemají v této oblasti vůbec pracovat a už vůbec ne ve vedoucí funkci. Paní by potřebovala kurz chování


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2022 11:07, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Prodávající je povinen přijmout tuzemské bankovky. Zákon však neomezuje prodávající v situacích, kdy je placeno vyšší bankovkou a prodávající poté nemá na vrácení. Takové odmítnutí není nijak sankcionováno.

Zákon o oběhu bankovek a mincí (č. 136/2011 Sb.) sice stanoví povinnost každému přijímat tuzemské peníze, ale nemůžeme z toho vyvodit, že prodejce musí být vždy schopen v rámci zaplacení zboží vrátit hotovost na bankovku jakékoliv nominální hodnoty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2022 11:50, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.