Počet nahlášených stížností: | 111 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, nejedná se ani tak o stížnost. Spíše bych se chtěla zeptat na otázku, jejíž odpovědi jsem se nikde nedočetla. Dne 22.10. 2014 jsem si v prodejně Foot Locker v Praze 110 02, Klimentská 46 zakoupila boty Rosherun Hyperfuse a potřebovala bych je reklamovat. Po dvou měsících se mi zevnitř špičky protrhla látka. A tak jsem se chtěla zeptat, zda je možné reklamaci provést ve všech prodejnách Foot Locker, nebo pouze v té samé prodejně, jelikož se do Prahy už jen tak nedostanu. Děkuji za odpověď.
S pozdravem Říhová
Nike, C-NK ROSHERUN HYPERFUSE
Odpověď na to, kde mohu provést reklamaci, případně zda je možnost vrácení peněz
|
Tweet |
Spotřebitel může podle § 2172 občanského zákoníku a § 19 zákona o ochraně spotřebitele zboží reklamovat u prodávajícího, u kterého byla věc koupena, případně v provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, nebo v sídle obchodníka či na obvyklém místě jeho podnikání. Pokud to má kupující blíže do záručního servisu, který je uveden v potvrzení či v záručním listu, obrátí se tam.
Kupující může podle § 2169 občanského zákoníku požadovat primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené; pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti. Není-li to možné, může kupující od smlouvy odstoupit.