Společnost


General Logistics Systems Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#57876Arogantní řidič

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2022, před 3 lety

Tatiana Efflerova

Znění stížnosti

Dobrý den bohužel ač nerada ale musím.podat stížnost na jednoho z Vašich zaměstnanců. Dva dny mi není schopen doručit balík. První termín doručení se ani neozval a po kontaktování mi bylo řečeno že má hodně práce a na adresu mého bydliště se ten den již nechystá že balík doručí následují den. Ten mi měl být doručen v době mezi 11:30 a 13:30 a však po opětovném kontaktování kdy a jestli balík bude doručen mi bylo opakovaně řečeno že má hodně práce a až dorazí dorazí a že když se mi to nelíbí ať si balík vyzvednu na nějaký pobočce že ho to nebaví. S tímhle arogantním a nepříjemným člověkem jsme už několikrát přišli do konfliktu i osobně při doručení jiného balíku a to z důvody kdy došlo k,, napipnuti,, dvou různých balíku a chtěl to po mě uhradit z toho 1 balík nebyl vůbec určen nám. Po upozornění na mě začal zvyšovat hlas že se na to může vy...t že zas něco musí řešit.
Bohužel jméno neznám nikdy se ne představil a tak dodám jen číslo zásilky snad to podle něj dohledate.
80139630


Děkuji za vyřešení tohoto problému popřípadě za odpověď. Dekuji


Produkt

80139630


Požadované řešení

Výměna doručovatele popřípadě aspoň nějaká domluva pro něj aby se choval k lidem slušně a nebyl tak arogantní a agresivní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2022 09:59, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.