Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den bohužel ač nerada ale musím.podat stížnost na jednoho z Vašich zaměstnanců. Dva dny mi není schopen doručit balík. První termín doručení se ani neozval a po kontaktování mi bylo řečeno že má hodně práce a na adresu mého bydliště se ten den již nechystá že balík doručí následují den. Ten mi měl být doručen v době mezi 11:30 a 13:30 a však po opětovném kontaktování kdy a jestli balík bude doručen mi bylo opakovaně řečeno že má hodně práce a až dorazí dorazí a že když se mi to nelíbí ať si balík vyzvednu na nějaký pobočce že ho to nebaví. S tímhle arogantním a nepříjemným člověkem jsme už několikrát přišli do konfliktu i osobně při doručení jiného balíku a to z důvody kdy došlo k,, napipnuti,, dvou různých balíku a chtěl to po mě uhradit z toho 1 balík nebyl vůbec určen nám. Po upozornění na mě začal zvyšovat hlas že se na to může vy...t že zas něco musí řešit.
Bohužel jméno neznám nikdy se ne představil a tak dodám jen číslo zásilky snad to podle něj dohledate.
80139630
Děkuji za vyřešení tohoto problému popřípadě za odpověď. Dekuji
80139630
Výměna doručovatele popřípadě aspoň nějaká domluva pro něj aby se choval k lidem slušně a nebyl tak arogantní a agresivní.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.