Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 16 |
Dobrý den, právě jedu vlakem (16:18) z Prahy do Ostravy.
Vagon 5, (22,23) nejde regulovat teplota, vsichni v business sedí v bundách, stevard mi řekl, že to nejde přepnout. Na wc není ani mýdlo ani dezinfekce, hlavně že máte na dveřích napsáno, že si máme umýt ruce dezinfekcí a pak ještě jednou použít dezinfekci na sucho.
Vlak už v Praze nabral zpoždění, což už je asi normální, ale business už není business co býval. Dokonce už ani Forbes nerozdáváte.
Měli by jste myslet na to, že lidi s vámi jezdí dlouho a v globálu pak začnou být znechucení, když se služby zhoršují.
S pozdravem
Pavla Krečmerová
To co inzerujete prostě vykonávejte.
Inzerujete Forbes? Dejte nám ho. Máme si dezinfikovat ruce 2x? Dejte nám dezinfekci.
Můžeme si regulovat topení? Fajn tak nám to umožněte.
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.