Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57886Nefunguje to

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 29 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2022, před 3 lety

Pavla Krečmerová

Znění stížnosti

Dobrý den, právě jedu vlakem (16:18) z Prahy do Ostravy.
Vagon 5, (22,23) nejde regulovat teplota, vsichni v business sedí v bundách, stevard mi řekl, že to nejde přepnout. Na wc není ani mýdlo ani dezinfekce, hlavně že máte na dveřích napsáno, že si máme umýt ruce dezinfekcí a pak ještě jednou použít dezinfekci na sucho.
Vlak už v Praze nabral zpoždění, což už je asi normální, ale business už není business co býval. Dokonce už ani Forbes nerozdáváte.
Měli by jste myslet na to, že lidi s vámi jezdí dlouho a v globálu pak začnou být znechucení, když se služby zhoršují.

S pozdravem

Pavla Krečmerová


Požadované řešení

To co inzerujete prostě vykonávejte.
Inzerujete Forbes? Dejte nám ho. Máme si dezinfikovat ruce 2x? Dejte nám dezinfekci.
Můžeme si regulovat topení? Fajn tak nám to umožněte.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2022 11:02, před 3 lety

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2022 12:10, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.