Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#5789Nedostatek bombiček limobar

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2015, před 10 lety

aleš ondráček

Znění stížnosti

JÍŽ NĚKOLIKRÁT SE MI STALO, ŽE BOMBIČKY LIMO BAR, NEBYLY V OBCHODĚ A KDYŽ JIŽ PO TŘETÍM TERMÍNU JEDETE DO OBCHODU A BOMBIČKY ZASE NEJSOU, TAK TO PRO ZAKAZNÍKA NENÍ PŘÍJEMNÉ.Z TOHOTO DŮVODU ASI BUDU MUSET ZASE KUPOVAT BOMBIČKY SODASTREAM, KTERÉ JSOU SICE DRAŽŠÍ, ALE JSOU POŘÁD. JEDNÁ SE O OBCHOD V TŘINCI.


Produkt

BOMBIČKA LIMOBAR


Požadované řešení

ZAJISTIT DOSTATEK PLNICÍCH BOMBIČEK LIMOBAR


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2015 17:31, před 10 lety

Zásobování je interní záležitostí společnosti, která by měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků. Spotřebitel může tuto věc adresovat společnosti jako podnět ke zlepšení zákaznických služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.2.2015 12:45, před 10 lety

Dobrý den,

děkujeme Vám za připomínku.
Je pravdou, že v nedávném období jsme měli menší komplikace se zásobováním náhradními bombičkami LimoBar. Tuto situaci jsme intenzivně řešili a v tuto chvíli jsou prodejny bombičkami průběžně opět zásobeny.
Ve svém příspěvku nezmiňujete, na které prodejně máte zájem bombičku vyměnit. Rádi bychom však situaci vyřešili k Vaší spokojenosti, prosím Vás proto, abyste nás kontaktoval na zákaznické lince 840 116 529, nebo na emailu obchod@okay.cz, kde společně situaci vyřešíme.

Jménem celé naší společnosti se Vám tímto omlouvám za dočasnou nedostupnost tohoto artiklu. Věřím, že mé vysvětlení přijmete a zůstanete nadále naším spokojeným zákazníkem.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

Lucie Rosypalová
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 12:40, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel nám nesdělil, zda využil možnosti nabízené společností, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.