Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
JÍŽ NĚKOLIKRÁT SE MI STALO, ŽE BOMBIČKY LIMO BAR, NEBYLY V OBCHODĚ A KDYŽ JIŽ PO TŘETÍM TERMÍNU JEDETE DO OBCHODU A BOMBIČKY ZASE NEJSOU, TAK TO PRO ZAKAZNÍKA NENÍ PŘÍJEMNÉ.Z TOHOTO DŮVODU ASI BUDU MUSET ZASE KUPOVAT BOMBIČKY SODASTREAM, KTERÉ JSOU SICE DRAŽŠÍ, ALE JSOU POŘÁD. JEDNÁ SE O OBCHOD V TŘINCI.
BOMBIČKA LIMOBAR
ZAJISTIT DOSTATEK PLNICÍCH BOMBIČEK LIMOBAR
|
Tweet |
Zásobování je interní záležitostí společnosti, která by měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků. Spotřebitel může tuto věc adresovat společnosti jako podnět ke zlepšení zákaznických služeb.
Dobrý den,
děkujeme Vám za připomínku.
Je pravdou, že v nedávném období jsme měli menší komplikace se zásobováním náhradními bombičkami LimoBar. Tuto situaci jsme intenzivně řešili a v tuto chvíli jsou prodejny bombičkami průběžně opět zásobeny.
Ve svém příspěvku nezmiňujete, na které prodejně máte zájem bombičku vyměnit. Rádi bychom však situaci vyřešili k Vaší spokojenosti, prosím Vás proto, abyste nás kontaktoval na zákaznické lince 840 116 529, nebo na emailu obchod@okay.cz, kde společně situaci vyřešíme.
Jménem celé naší společnosti se Vám tímto omlouvám za dočasnou nedostupnost tohoto artiklu. Věřím, že mé vysvětlení přijmete a zůstanete nadále naším spokojeným zákazníkem.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie Rosypalová
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz
Vzhledem k tomu, že spotřebitel nám nesdělil, zda využil možnosti nabízené společností, stížnost uzavíráme.