Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Chtěl bych podat stížnost na vaši podporu, která řeší dotazy zákazníků. Dne 20.5. 2022 jsem si u Vás přes eshop objednal kolo. Ihned po obdržení objednávky, jsem se dotazoval, zda bude kolo ihned připraveno k jízdě. Pokud ne, tak ať mi to napíšete. Na stránkách nebylo ani zmínky, jestli je kolo dodávané v demontu. Za 4 dny mi přišla odpověď, na co, že se to vlastně ptám. V tu dobu jsem byl v práci a odešel jsem dříve bez nároku na mzdu za 2 hodiny, abych mohl kolo vyzvednout. Přijel jsem na pobočku, zaplatil jsem objednávku a za 20 minut mi přinesl na rampu skladník složené kolo v krabici. Koukal jsem na něj jak opařený, protože toto jsem opravdu nečekal. Pokrčil rameny, což chápu, protože co si na něm vezmu. Na prodejně jsem čekal v prázdné hale 10 minut na to, až se mi někdo znovu jmenoval. Hlavně, že se zaměstnanci pohyhňávali a koukali do počítače. Poté si někdo laskavě všimnul, že tam někdo čeká a obsloužili mě. Největší tečka na závěr byla, když mi borec řekl, že peníze mi příjdou možná do 5 dnů. Takže nemám ani kolo, ani peníze a navíc mě to stálo 1000kč za neplacené volno, naddělání v práci, kvůli neschopnosti Alzy a ještě 400 za naftu pro kolo. Větší neschopnost a amaterismus jsem opravdu nezažil. To už Vaše konkurence komunikuje lépe a vím, že u Vás už nikdo nic, po zkušenosti! Konkurence, když udělala malou chybu, tak mi poslala kompenzační slevu, tady nečekám vůbec nic. Zloději !!! Otřesnější chování ze strany eshopu jsem opravdu nezažil. Měli by jste to raději zavřít, Vy jedničko na trhu. Jednička v nasírání zákazníka a neschopnosti to opravdu jste!!!
Informace o objednávce 460508752
Nečekám nic, od zlodějů!
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
mrzí mě, že jste měl s naší společností uvedenou zkušenost.
Komunikaci u Vaší objednávky jsem prověřila. Vzhledem k tomu, že jste se dotazoval také na cenu světel, prosil Vás kolega o zaslání odkazu, kde je jiná cena produktu zobrazena. Mrzí mě, že jste neobdržel odpověď na Vaši další otázku. Objednávka byla doručena v pořádku, kola jsou dodávaná ve většině případů nesložená. Mrzí mě, že jste se rozhodl si kolo nepřevzít, avšak z naší strany opravdu k žádnému pochybení nedošlo.
Děkuji za pochopení, Veronika, Alza.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.