Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#57894Nedodržení dohody o kompenzaci za zpoždění instalace sauny

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2022, před 3 lety

Jitka Provazníková

Znění stížnosti

Važení,
ráda bych se na Vás obrátila s prosbou o pomoc při řešení problémů s realizací finské sauny Inge, kdy jsme na příbramské pobočce Mountfiled zaplatili zálohu na saunu skladem s tím, že realizace proběhne do 30.10.2021. Na oznámení stavební připravenosti v září 2021 jsme pouze dostali informaci, že naši saunu omylem prodali a naskladnění bude neznámo kdy. K instalaci došlo 22.12.2021 s příslibem kompenzace za zdržení ve formě poukazů (potvrzeno e-mailem). Původně jsme žádali o slevu ze zakázky, přesvědčili nás, abychom přistoupili na kompenzaci ve formě poukázek na další nákup. Saunu jsme doplatili v plné výši a od té doby (6 měsíců) dostáváme jen plané sliby a nic se neděje. Vedoucí příbramské pobočky M. H. přestal komunikovat. (telefonujeme, píšeme upomínky na centrální e-mail i do příbramské pobočky, aktuálně bez odezvy)
Děkuji


Produkt

finská sauna Inge + instalace


Požadované řešení

Žádáme o dodržení slibu, tedy poukázek v hodnotě 10 000 Kč (necelých 10% ze zakázky) a efektivnější komunikaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2022 11:03, před 3 lety

Jestliže prodávající kompenzaci slíbil, je svým slibem zavázán a je tak povinen ji dodržet. Jestliže tak neučiní dobrovolně, je vhodné jej k plnění vyzvat. Vzhledem k tomu, že již nereaguje, může spotřebitel zvážit podání předžalobní výzvy.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2022 12:02, před 3 lety

Spotřebitelka nás informovala, že byl vůči ní podniknut "vstřícný krok", se kterým je spokojena. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.