Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Kaufland ve Valašském Meziříčí, disponuje asi špatným zásobováním, nebo vedení? Nemohu si jinak vysvětlit např. ani jeden banán v 19h.1.2.2015 aj. Po mém dotazu na reklamacích-odpověď nemají, jsem musel navštívit TESCO, kde O.K. Takže vím, že v neděli odpoledne do Kaufu NE!
Zlepšit zásobování, ať když se vrací zákazník z víkendu, může normálně nakoupit. Děkuji. P.S. Nemám TESCO rád.
|
Tweet |
Zásobování je interní záležitostí společnosti, která by měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků. Spotřebitel může tuto věc adresovat společnosti jako podnět ke zlepšení zákaznických služeb.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Vzhledem k tomu, že spotřebitel nám nesdělil, zda využil možnosti nabízené společností, stížnost uzavíráme.