Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57900Nekorektní chování řidiče konkrétního BUSu 26.5.2022 v 11:56

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2022, před 3 lety

Renáta Straková

Znění stížnosti

Autobusy nám jezdí po půl hodinách v tuto dobu, proto mi záleží na vysvětelní řidiči, aby se k potenciálním pasažérům choval slušně a lidsky.

Autobus měl jet v 11:56, ano, dobíhala jsem, podotýkám zepředu směrem k autobusu, takže mě více jak na 100% viděl....sousedka vystupovala a já již byla u dveří, nestihla jsem nastoupit, zavřel dveře a odjel ... ještě dříve než odbyl čas 11:56. Na dispečinku mi potvrdili, že jel o půl minuty dříve, ano je to možná směšné, pokud nikam nespěcháte.
Ano, vím, mám tam být s předstihem, ale z mé strany jsem byla časově akorát, aby vám někdo zavřel dveře před nosem a odjel ... To snad NE ... stála jsem u předních dveří, tedy u řidiče ... Jestli je pro něho nelidskost a čas, že je jako v limitu, i já jsem byla a věděl, že tm stojím a chci nastoupit, ....aby si někde mohl dát na Zličíne pauzu normou, tak promiňte, koho to zaměstnáváte ???

Zapomněla jsem sdělit trasu 306 Valtická - Zličín .

Děkuji Straková


Požadované řešení

Řidiči vysvětlit, že je hlavně Člověk a ne R.U.R, i to by se alespoň zachovalo dle nastavení - hard i soft ...nejen HARD.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2022 13:36, před 3 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2022 12:23, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.